Xerox B1022V_B, ČB laser. multifunkcia, A3, 22ppm, 256MB, USB, Ethernet, Duplex, sklo pre predlohy
667,06 €
555,88 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Xerox B1022V_B
EAN: 095205885828
Popis produktu
Výkonná čiernobiela multifunkčná laserová tlačiareň formátu A3 s rýchlosťou tlače až 22 strán za minútu.
Funkcia a výkon
Štandardne ponúka funkcie farebného skenovania, kopírovania a tlače. Voliteľne je k dispozícii DADF, druhý zásobník a Wi-Fi.
Mesačný objem tlače
Umožňuje tlač až 50 000 obrazov za mesiac.
Obojstranný výstup
Obojstranný výstup je štandardnou funkciou.
Rozmery a hmotnosť
Rozmery tlačiarne sú 595 x 573 x 581 mm a hmotnosť 37 kg.
Tlač
Prvá strana je vytlačená už do 9,1 sekundy. Maximálne tlačové rozlíšenie je 1200 x 1200 dpi.
Konektivita
Tlačiareň je vybavená Ethernetom 10/100Base-T a vysokorýchlostným USB 2.0. Voliteľne je k dispozícii Wi-Fi 802.11 b/g/na Wi-Fi Direct.
Podpora OS
- Citrix
- HP-UX 11iv3
- IBM AIX 7.2
- Linux
- Mac OS version 10.10, 10.11, 10.12
- Oracle Solaris 11.3
- Redhat Enterprise
- SUSE 13.2
- Windows, 7, 8, 10, Server 2000, Server 2003, Server 2008, Server 2008 R2 Server 2012
Mobilná tlač
Podporuje Apple AirPrint™, Moprio, Xerox Print Service Plug-in for Android™.
Kopírovanie
Prvá kópia je hotová už do 7,8 sekundy. Maximálne rozlíšenie pre kopírovanie je 600 x 600 dpi.
Skenovanie
Umožňuje skenovanie do emailu, do siete alebo na USB. Formáty pre skenovanie sú JPG, PDF a TIFF.
Fax
Faxovanie je možné s kompresiou MH/MR/MMR/JBIG/JPEG. Vyžaduje sa analógová telefónna linka.
Spracovanie médií
Zásobník 1 pojme 100 hárkov, zásobník 5 pojme 250 hárkov. Voliteľný zásobník 2 pojme 250 hárkov. Maximálna kapacita papiera je 600 hárkov.
Bezpečnostné funkcie
256-bitové šifrovanie AES, kontrolné prihlásenie, overenie cesty certifikátu, FIPS 140-2, overenie firmvéru, filtrovanie IP adries, SNMPv3, zabezpečená tlač, správa bezpečnostných certifikátov, TLS/SSL.
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.