Reklamačné podmienky

Som vaším (toner) partnerom aj po nákupe

Vieme, ako môže byť nepríjemné, keď sa v objednávke niečo nepodarí. Chcete tovar vrátiť, vymeniť, reklamovať, alebo ešte neodoslanú objednávku stornovať? S TonerPartner je to jednoduché. Jednoducho vyplňte údaje do formulára nižšie.

Váš e-mail:

zadajte e-mail pod ktorým ste objednávku vytvorili

číslo objednávky alebo faktúry:

číslo nájdete na faktúre, alebo v potvrdzujúcom e-maily

Ako postupovať

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie:

  • Zašlite výrobok na adresu - “Ledum Kamara SK s.r.o., Ľudová 6722/10, 917 01 Trnava”. Preprava je hradená stranou predávajúceho. Len čo budete vedieť kedy a kde budeme môcť zásielku vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva - darčeky, poukazy a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné.
  • Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. 
  • U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

 

Ak potrebujete reklamovať:

Najprv prosím:

  1. Overte kompatibilitu násplne s tlačiarňou.
  2. Zhoduje sa popis a vzhľad náplne s Vašou pôvodnou náplňou? Porovnajte si ich.
  3. Odstránili ste krytky, seal pásku a pod.? Sú to transportné ochranné prvky, ktoré slúžia na to, aby sa náplň nevyprázdnila, alebo nepoškodila. Tieto prvky je nutné pred prvou inštaláciou odstrániť. K produktu je pribalený univerzálny návod ako postupovať.

 

Ak aj naďalej pretrváva problém s náplňou, zavolajte prosím na našu zákaznícku linku +421 2 330 068 77 a pripravte si prosím:

  1. Číslo Vašej objednávky.
  2. Presný názov Vašej tlačiarne.
  3. Prosím, vytlačte si stránku zobrazujúcu stav spotrebného materiálu (ukazuje aktuálny stav atramentu/toneru). Ak si nebudete vedieť pomôcť, poradíme Vám.
  4. Prosím, vytlačte skušobnú stránku. V menu tlačiarne by ste mali nájsť možnosť, vytlačiť túto stránku, prípadne vytlačte na celú stranu ľubovoľný obrázok, aby sme vedeli identifikovať o akú závadu ide.

 

Ak ste si objednali nesprávny tovar a potrebujete ho vrátiť:

Prosím, potrebujeme, aby boli náplne zaslané spať nepoužité a v pôvodnom originálnom balení.

 

Postup pri vrátení zle objednaného tovaru:

  1. Informujte nás na našej zákaznickej linke: +421 2 330 068 77
  2. Tovar pošlite späť na našu adresu a vyplňte online formulár, kde vyberiete vrátenie tovaru. Ďalej postupujte podľa odporúčaných pokynov.
  • Ledum Kamara SK s.r.o.
  • Ľudová 6722/10
  • Trnava 917 01


Ako dlho u nás trvá vybavenie reklamácie:

Po doručení reklamácie na našu adresu

  • Ledum Kamara SK s.r.o.
  • Ľudová 6722/10
  • Trnava 917 01

sa ju snažíme vyriešiť čo najrýchlejšie. V rýchlosti vybavenia Vašej reklamácie nám pomôže, keď budete mať pripravené podklady, ktoré boli uvedené vyššie.

 

Ako zabaliť náplň k reklamácii:

Náplne je potrebné pred zaslaním zabaliť do tzv streč fólie, aby nedochádzalo k vysypaniu toneru, alebo k vytečeniu atramentu. Najideálnejšie je zabaliť tovar do originálneho obalu, a vyplniť balíček tak, aby bola kazeta vo vnútri zaistená. V prípade, že už nemáte originálny obal, prosíme o zabalenie do akejkoľvek krabice vyplnenej papierom alebo bublinkovou fóliou. Tieto kroky sú dôležité preto, aby pri preprave nedošlo k ešte väčšiemu poškodeniu náplne.

 

Ako zabaliť tlačiareň určenú na reklamáciu:

Tlačiareň je potrebné pred zaslaním zabaliť naideálnejšie do originálneho obalu, vrátene originálnych výplní. V prípade, že takú možnosť nemáte, kontaktujte nás prosím a konzultujte toto zabalenie s nami.

PRÍPRAVA TLAČIARNE K PREPRAVE 

 

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5718 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 55000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

88% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.