BROTHER tlačiareň štítkov QL-800 - 62mm, termotlač, USB, Profi. Tlačiareň Štítkov / po dokúpení DK-22251 tlač na červeno / - Rozbalené
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Kúpiť nové za 101,71 €
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Všeobecné
Maximálna šírka štítku (mm): 62 Farba plášťa: Lesklá čierna a biela Technológia: Priama teplotnáVšeobecný spotrebný materiál
Typ: DK role (DK role štítkov / DK kontinuálne role)Možnosti pripojenia
USB rozhranie: Ver 2.0 (plná rýchlosť)Rozmery a hmotnosť
Rozmery: 125 mm (š) x 213 mm (h) x 142 mm (v) Hmotnosť zariadenia: 1.15 kgŽivotné prostredie
Ekologický štítok Energy Star: ánoV balení
Napájací kábel: áno USB kábel: áno Príručka užívateľa: áno Záručný list: áno Stručný návod na obsluhu: áno Kazety s páskou: 29 mm x 90 mm štandardné adresné štítky s čiernou tlačou na bielej (100 štítkov) - 62 mm čierna / červená tlač na kontinuálnu papierovú rolku (5 metrov)Tlač
Black and red printing capability: áno Maximálna šírka štítku: 62 mm Maximálna šírka tlače: 60.96 mm Rozlíšenie (dpi): 300 x 300, 300 x 600 Štandardná rýchlosť tlače: 93 štítkov za minútu Štandardná rýchlosť tlače: 148 mm za sekunduProgram pre navrhovanie štítkov P-touch Editor
Kompatibilita databázového súboru: csv, Microsoft Access, Microsoft Excel Pečiatka dátumu a času: Dátum a čas Fonty: Všetky inštalované TrueType fonty Rámčeky: 126 Orientácia štítku: Vodorovná, Zvisle Microsoft Office add-in (zvýrazniť->kliknúť->tlačiť): Excel , Outlook, Word Snímka obrazovky: áno Sekvenčné číslovanie: 1 - 9999 / A - Z / a - z Zarovnanie textu: Stred, Do bloku, Zľava, Sprava Štýly písma: Tučné písmo, Horizontálne priamky, Invertovať, Kurzíva, Normálne, Tieň, Svetlý tieň, Obklopiť Vertikálna tlač: ánoĎalšie funkcie
SDK (Software Development Kit): ánoMohlo by Vás zaujímať
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.