Tenda G0-8G-PoE - Gigabit PoE Router, 9x RJ45, MultiWAN, 8x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps
86,74 €
77,77 €
64,81 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Tenda G0-8G-PoE - Gigabit PoE Router
Univerzálny router s PoE switchom a kontrolérom pre Access pointy Tenda.
MultiWAN a Gigabit RJ45
9x Gigabit RJ45 (3x WAN/LAN, 1x WAN, 5x LAN).
PoE+ 802.3 af/at
8x LAN s celkovým výkonom 95W.
Management WiFi AP Tenda
Podpora pre až 128 WiFi prístupových bodov Tenda.
Fast Roaming IEEE 802.11k/v/r
Zaisťuje rýchly a efektívny roaming medzi prístupovými bodmi.
VPN IPSec, PPTP, L2TP
Zabezpečené pripojenie pre vašu sieť.
Smart Bandwidth control
Inteligentná správa šírky pásma pre optimálne využitie siete.
DHCP server
Vlastný DHCP server pre pripojené zariadenia.
Technické parametre
- Inštalácia: Desktop
- Rozmery: 178 x 104 x 26 mm
- Max. počet klientov: 150
- Max. počet relácií: 4 000
- Max. počet súbežných relácií: 49 000
- NAT (Static IP): 940Mbps/930Mbps
- NAT (DHCP) 941Mbps/932Mbps
- Ovládanie Access Pointov - 128 ks AP
- VLAN: 4x
- Hardvér: CPU Dual Core, 1.0 GHz, RAM 128 MB, FLASH 16 MB
- Porty: 9x Gigabit Ethernet (1x WAN, 5x LAN, 3x WAN/LAN)
- PoE: 802.3 af/at PoE+, porty LAN1 až LAN8, celkom 95W
- Tlačidlá: 1x Reset
Štandardy a protokoly
IEEE 802.3, 802.3u, 802.3x, 802.3af/at, TCP/IP, DHCP, ICMP, NAT, PPPoE, NTP, HTTP, DDNS
Napájanie
51V DC, 2A
DHCP Server
DHCP Server(User/AP), DHCP Reservation
Nastavenie Wi-Fi
AP Group, SSID policy, RF policy, VLAN policy, Maintenance policy, Alarm policy, Deployment policy
Fast Roaming
802.11k,v,r
IPTV
IPTV policy
ACL
IP / MAC / URL / PORT
Ovládanie šírky pásma
Based on single user, user group, smart bandwidth control
VPN
IPSec, PPTP, L2TP
Virtual Server
DMZ, DDNS, DNS Hijacking, IP Hijacking, UPNP, Port Mirroring, Port Mapping, DNS Cache
IPV6
Podporuje
WAN Load Balancing
Intelligent Load Balancing, Customize
Routing Static
Routing, Policy Routing
Zabezpečenie
IP-MAC binding, Block Ping z WAN, DDoS Attack Defense, ARP Attack Defense, Binary Association
System Tools
NTP, Scheduled reboot, Diagnosis
System Log
System log, Operating log, Running log
System Account
Administrator, Visitor, Login IP Address Limit
Upgrade
Local, Online Maintenance Restore, Backup, Remote WEB Management
Management
http / https
System Tools
ntp, Scheduled reboot, Diagnosis
Operating Temperature
-10?-45°C
Operating Humidity
10%-90% RH, non-condensing
Obsah balenia
- 1x Tenda G0-8G-PoE
- 1x napájací adaptér 51V DC, 2A
- 1x stručná inštalačná príručka (CZ, SK, PL)
Obrázky produktu
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.