CyberPower UT GreenPower Series UPS 650VA/360W, slovenské zásuvky
51,65 €
51,17 €
41,60 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
CyberPower UT GreenPower Series UPS 650VA/360W
Domácnosti a domáce kancelárie, rovnako ako Small Office, ocenia inovovaný dizajn a viac výstupných zásuviek. UPS je vybavené technológiou automatickej regulácie napätia (AVR) a simulovaným výstupom Sinusoidy. Ochrana proti preťaženiu, LED indikátor stavu, požiarna odolnosť a konfigurovateľný alarm sú samozrejmosťou. Vďaka vylepšenej technológii riadenia batérií a kompaktnej veľkosti sa UPS stane nepostrádateľným pomocníkom.
Technické špecifikácie
Model
UT650EG-FR
Topológia
Line-interaktívne
Kapacita (VA)
650VA
Kapacita (Watt)
360W
Fáza (Vstup/výstup)
1:1
GreenPower
Nie
Podpora aktívneho PFC
Nie
Vstup
Nominálne vstupné napätie
230V ± 10%
Rozsah vstupného napätia
165-290V
Rozsah vstupnej frekvencie
50/60 Hz ±5% (Auto Sensing)
Menovitý vstupný prúd
2.95A
Vstupná zásuvka
Schuko
Regulácia napätia (AVR)
Áno
Výstup
Rozsah výstupného napätia
230 Vac ± 10%
Rozsah výstupnej frekvencie
50 Hz/60 Hz ± 1%
Výstupná frekvencia
Simulovaná Sinusoida
Počet zásuviek
3
Typ zásuviek
FR
Prepäťová ochrana a filtrácia
Prepäťová ochrana
Áno
Max.
-
Telefón/Sieťová ochrana RJ11/RJ45
1 vstup, 1 výstup (až 1 Gb)
Batérie
Užívateľsky vymeniteľné
Nie
Typ batérie (Počet)
12V/5Ah (1)
Typická doba nabíjania
6 h.
Záložné časy
Predĺženie doby zálohy
Nie
Záťaž 60W(min)
28
Záťaž 90W (min)
16
Komunikácia
USB port
Nie
Sériový port
Nie
Management karta
Nie
SmartConnect
Nie
EPO konektor
Nie
Manažment
Softvér
Nie
Studený štart
Nie
Self Test
Áno
Stavy indikácie
Indikátory
Áno - Zapnuté , Režim Line , Režim Batérie , Vybitá batéria
Zvukové výstrahy
Áno - Režim Batérie , Vybitá batéria , Preťaženie , Porucha UPS
Multi-funkčné LCD zobrazenie
Nie
Fyzické parametre
Rozmery (V x Š x H) (mm)
174 x 84 x 252
Hmotnosť (kg)
3,8
Výška v čajke
0U
Záruka
Mesiace
24
Prevedenie
V servise


Mohlo by Vás zaujímať
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.