Creative LIVE! CAM SYNC 4K
78,19 €
63,08 €
52,57 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Creative LIVE! CAM SYNC 4K
EAN: 5390660195570
Všeobecný popis
4K UHD webkamera Creative LIVE! CAM SYNC 4K je navrhnutá pre maximálne zážitky z online videokonferencií a streamovania.
Charakteristika
- 4K UHD rozlíšenie pre ostrý a detailný obraz
- Kompenzácia protisvetla pre optimálnu expozíciu pri akomkoľvek osvetlení
- Širokouhlý objektív so zorným poľom 95°
- Horizontálne natočenie o 360 ° a zvislý náklon o 30 °
- Dva vstavané mikrofóny pre čistý zvuk pri hovoroch
- Plug-and-play pre jednoduché nastavenie a použitie
Výkon
Vytvárajte špičkový obsah v ohromujúcej kvalite videa vďaka vysoko výkonnému obrazovému snímaču radu Sony IMX 8 MPX a rozlíšením 4K UHD.
Možnosti pripojenia
Webkamera Creative LIVE! CAM SYNC 4K je kompatibilný s UVC, čo umožňuje jednoduché pripojenie a používanie s väčšinou obľúbených streamovacích aplikácií a videokonferenčných platforiem.
Komunikácia
Dva vstavané digitálne mikrofóny zaisťujú hlasný a čistý zvuk pri hovoroch. Navyše vďaka pohodlnému posuvnému prepínaču na vypnutie a zapnutie zvuku môžete ľahko prechádzať do hovoru az hovoru.
Konštrukcia
Širokouhlý objektív so zorným poľom 95° umožňuje zachytiť v zábere viac osôb a okolia. Webkamera Creative LIVE! CAM SYNC 4K ponúka všestranné možnosti umiestnenia vďaka univerzálnej upevňovacej svorke a možnosti horizontálneho natočenia o 360 ° a náklonu v uhle 30 °.
Špecifikácia
- Snímač: 8.0 Megapixel UHD (3840 x 2160)
- Podpora HD videa: 4K UHD
- Mikrofón: Duálny
- Softvér: Microsoft Windows 10 (Creative app), Microsoft Windows 11
- Max. výkon videohovoru (Skype™): 2160 @ 25fps
- Max. rýchlosť snímania (USB 2.0): 1080 @ 40fps
- Najvyššie rozlíšenie videa: 8.0 Megapixel UHD (3840 x 2160)
Systémové požiadavky
- Kompatibilný s operačnými systémami podporujúcimi UVC
- Windows: Procesor Intel Core™ alebo ekvivalentný procesor AMD Ryzen, Základná doska Intel, AMD alebo 100% kompatibilný, Microsoft Windows 11, Windows 10, 32/64-bitová verzia 1903 alebo novšia, 4 GB pamäte RAM, > 600 MB voľného miesta na pevnom disku , Voľný port USB 2.0/3.0
- Mac: macOS 10.15 alebo novší, 4 GB pamäte RAM, > 600 MB voľného miesta na pevnom disku, Voľný port USB 2.0/3.0
- Chrome OS: Chrome OS verzia 56 alebo novšia (od roku 2017), 2 GB pamäte RAM, Voľný port USB 2.0/3.0
- Xbox One a Series X/S: Firmware verzia 10 alebo novšia, Voľný port USB
Obsah balenia
- 1 x Creative Live! Cam Sync 4K
- 1 × Stručná úvodná príručka
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.