AVACOM Nabíjací adaptér pre notebooky IBM/Lenovo 20V 3, 25A 65W konektor 7, 9mm x 5, 5mm s vnútorným pinom
24,84 €
21,24 €
17,70 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
40Y7630, 40Y7649, 40Y7656, 40Y7658, 40Y7659, 40Y7660, 40Y7661, 40Y7662, 40Y7663, 40Y7664, 40Y7665, 40Y7666, 40Y7667, 40Y7668, 40Y7669, 40Y7670, 40Y7671, 40Y7672, 40Y7673, 40Y7674, 40Y7696, 40Y7697, 40Y7698, 40Y7699, 40Y7700, 40Y7701, 40Y7702, 40Y7703, 40Y7704, 40Y7705, 40Y7706, 40Y7707, 40Y7708, 40Y7709, 40Y7710, 40Y7711, 42T4416, 42T4417, 42T4419, 42T4421, 42T4423, 42T4425, 42T4427, 42T4429, 42T4431, 42T4433, 42T4435, 42T4439, 42T4469, 42T4471, 42T5000, 42T5275, 42T5276, 42T5277, 42T5282, 42T5283, 42T5292, 42T5293, 42T5295, 45N0068, 92P1103, 92P1104, 92P1105, 92P1106, 92P1107, 92P1108, 92P1109, 92P1110, 92P1111, 92P1112, 92P1113, 92P1114, 92P1153, 92P1154, 92P1155, 92P1156, 92P1157, 92P1158, 92P1159, 92P1160, 92P1211, 92P1212, 92P1213, 92P1214, 93P5026, PA-190-
LENOVO:
3000 C100, 3000 C200, 3000 N100, 3000 N200, 3000 V100, 3000 V200, 3000 Y100, 3000 Y710, 3000 Y730, B570, C100, C200, IdeaPad U460, IdeaPad Y460, IdeaPad Y560, IdeaPad Z565, IdeaPad Z570, N100, N200, N220, ThinkPad E420, ThinkPad Edge 11, ThinkPad L420, Th0, Th0, Th00 ThinkPad R61, ThinkPad T60, ThinkPad T60p, ThinkPad T60p, ThinkPad T60p, ThinkPad T60, ThinkPad T60p, ThinkPad T60, ThinkPad T60p , ThinkPad T400, ThinkPad T400s, ThinkPad T400s 2809, ThinkPad T400s 2815, ThinkPad T400s 2823, ThinkPad T400s 2824, ThinkPad T410, ThinkPad T410i, ThinkPad T410s, ThinkPad T420, ThinkPad T420s, ThinkPad T500, ThinkPad T510, ThinkPad T510i, ThinkPad T520, ThinkPad T520i, ThinkPad W500, ThinkPad W500 2055-51U, Thi nkPad W510, ThinkPad W520, ThinkPad X1, ThinkPad X60, ThinkPad X61 Th0, ThinkPad X61 Th0, ThinkPad X61 , ThinkPad X200, ThinkPad X200 Tablet, ThinkPad X200, ThinkPad X200, ThinkPad X200, ThinkPad X200, ThinkPad X200, ThinkPad X60m, ThinkPad X60m, ThinkPad X60m, ThinkPad X60m X200s, X300, X301, Y710, Y730
IBM:
ThinkPad E50, ThinkPad R60, ThinkPad R61, ThinkPad R61, ThinkPad T60, ThinkPad T60, ThinkPad T60, ThinkPad X60, ThinkPad X60
Vždy používajte napájací adaptér, ktorý má rovnaké výstupné napätie (V) a rovnaký alebo vyšší výstupný prúd (A), ako váš pôvodný.
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.