Samsung Galaxy Z Flip3, 8/128 GB, 5G, EÚ, Cream
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Perfektný nápad - teraz ešte lepší
Zloží sa do vrecka. Schová sa do kabelky. Vkĺzne do tých najužších džínsových nohavíc. Keď ho potom vyberiete, zmení sa na šikovný 5G telefón plnej veľkosti a ohne sa do všetkých možných uhlov. Znie to ako keby sme prepracovali samotný koncept telefónu a presne to sme urobili. Toto je výsledok.
Aj veľké veci sa zmestia do malých vreciek
Chytrý telefón v plnej veľkosti, ktorý zložíte do tých najmenších vreciek. Zložený meria Galaxy Z Flip3 5G 4,2 palcov a zmestí sa aj do tých najmenších kapsičiek vášho oblečenia.
Veľké veci sa dejú aj na malom displeji
Skontrolujte prichádzajúce správy, foťte, prehrávajte hudbu a ešte oveľa viac bez nutnosti rozkladať mobilný telefón. 1,9-palcový vonkajší displej zobrazí notifikácie a umožní vám s nimi jednoducho pracovať. Vyberte si obľúbené nastavenie displeja pre ľahký prístup, alebo si vytvorte svoje vlastné s rozličnými štýlmi a farbami.
Hlavný displej
Dokonale hladké rolovanie so 120Hz obnovovacou frekvenciou 6,7 palcového Infinity Flex Displeje prináša pri práci s displejom perfektné prechádzanie, ťahanie a púšťanie. Dokonca optimalizuje obnovovaciu frekvenciu v závislosti od obsahu. S dynamickým zobrazením AMOLED 2X sa jedná o vôbec najživší, najjasnejší a najhladší displej na Galaxy Z.
Zmeňte spôsob, akým fotíte
Nie je čas na rozloženie? Urobte si selfies s duálnym zadným fotoaparátom - vonkajší displej vám poskytne náhľad. Jednoducho stlačte postranné tlačidlo hlasitosti a aktivujte uzávierku.
Pripraviť. Pozor. Teraz
Roztrasené videá, len keď si to prajete. Postavte Galaxy Z Flip3 5G na rovný povrch a režim Flex poslúži ako tripod v stabilnom uhle, ktorý vám umožní urobiť dokonalú snímku hneď na prvý pokus.
Zvládnite dvakrát viac
Rozdeľte obrazovku na dve polovice a pracujte ako profesionál. Rovnako môžete prechádzať YouTube playlist a napísať správu priateľovi - potom odoslať úchvatné selfie a počkať si na reakcie. A keď niečo sledujete, nechajte sa unášať dokonalým zvukom Dolby Atmos stereofónnych reproduktorov.
Technické špecifikácie:
- Displej: 6.7", AMOLED
- Rozlíšenie displeja: 2636x1080 FHD+
- Procesor: Snapdragon 888
- Počet jadier: 8
- RAM: 8 GB
- Interné úložisko: 128 GB
- Možnosť pamäťovej karty: Nie
- Rozlíšenie fotoaparátu: 12 + 12 Mpx
- Predný fotoaparát: 10 Mpx
- Kapacita batérie: 3300 mAh
- Odtlačok prsta: Áno
- Rozpoznanie tváre: Áno
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.