Xiaomi Redmi 12C 3/64GB Mint Green EU
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Xiaomi Redmi 12C 3/64GB Mint Green EU
Výkonný a plynulý
Redmi 12C je poháňaný procesorom MediaTek Helio G85, poskytujúci najlepší výkon vo svojej triede a plynulý zážitok pri hraní hier, zobrazovaní alebo každodennom používaní.
Pre každú fotografiu
S 50Mpx hlavným fotoaparátom, Redmi 12C ponúka viac detailov a lepšie možnosti zachytenia svetla, čo vám umožní zaznamenať nezabudnuteľné okamihy za akýchkoľvek svetelných podmienok.
Nočný režim
Redmi 12C má výkonné funkcie HDR a nočného režimu, ktoré umožňujú čisté snímky aj v náročných svetelných podmienkach.
Exkluzívna optimalizácia
Vďaka exkluzívnej optimalizácii MIUI prešiel Redmi 12C rozsiahlym testovaním, aby bolo zaistené minimálne starnutie a spomalenie softvéru aj po 3 rokoch používania.
Rozšírenie pamäte
Vďaka až 3+2 GB rozšírenej pamäte RAM a rozšíreniu úložiska o 1 TB ponúka Redmi 12C rýchlu a pohotovú spätnú väzbu pri otváraní aplikácií a taktiež umožňuje uložiť viac vašich obľúbených videí, fotografií, hudby a hier.
Veľký displej
Redmi 12C s veľkým 6,71" HD+ displejom oživí vaše obľúbené filmy a hry. Živá obrazovka tiež umožňuje lepší zážitok zo sledovania a čítania vďaka svojmu elegantnému pomeru strán 20,6:9.
Režim čítania
Funkcia režimu čítania zaisťuje ochranu vašich očí a je užitočný najmä pri sledovaní obsahu.
Zvýšená bezpečnosť
Vyberte spôsob odomykania, ktorý vám vyhovuje, a užívajte si spoľahlivejšie a okamžité zabezpečenie. Vyberte si odomknutie pomocou odtlačku prsta alebo AI tváre.
Technické špecifikácie
- Uhlopriečka displeja: 6,71”
- Typ displeja: IPS Dot Drop Displej
- Procesor: MediaTek Helio G85
- Počet jadier procesora: 8
- RAM: 3 GB
- Úložisko: 64 GB
- Kapacita batérie: 5 000 mAh
- Verzia operačného systému: Android 12
- Nádstavba: MIUI 13
- Rozlíšenie zadného fotoaparátu: 50 Mpx
- Rozlíšenie predného fotoaparátu: 5 Mpx
- Maximálne rozlíšenie videa: 1920 x 1080
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.