MIO MiVue 802 kamera do auta, 2,5K (2560 x 1440), WIFI, GPS, micro SD/HC

- 10%

ilustračné foto

MIO MiVue 802 kamera do auta, 2,5K (2560 x 1440), WIFI, GPS, micro SD/HC
Obj. číslo
AGEVL00022
OEM
5415N5830043
Výrobca
Mio
Vernostné body: 4
0 hodnotenie
Skladom 5 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

88,64 €

80,11 €

66,76 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 80,05 €
Skladom 5 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

80,11 €

88,64 €

66,76 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

MIO MiVue 802 kamera do auta, 2,5K (2560 x 1440), WIFI, GPS, micro SD/HC Mio MiVue 802 2.5K WIFI - Váš osobný očitý svedok na cestách - v rozlíšení 2.5K 1440P • Záznam v 2.5K 1440p (2560 x 1440) • 60 snímok za sekundu pri Full HD rozlíšení • Vysoko kvalitný optický snímač • Night Vision technológie • Moderná technológia H.264 (.mp4), ktorá umožňuje kvalitné nahrávky pri malej veľkosti súboru • Široký uhol záberu 140 ° zachytí každý detail kritických okamihov • Objektív F1.8 poskytuje jasnejšie a čistejšie video aj za zhoršených svetelných podmienok • Fotografický režim • Upozornenie na prekročenie rýchlosti • Integrovaná WIFI prenos zhotovených nahrávok do mobilného telefónu a ich zdieľanie • Mobilná aplikácia MiVue Pro • 2,7“ prehľadná obrazovka • 3 osý G- senzor pre automatickú detekciu a analýzu nehody • Automatické nahrávanie • Mio MiVue™ Manager – PC softvér pre prehrávanie a analýzu videa a informácií z G-Senzora (rýchlosť, smer a intenzita nárazu), zdieľanie na sociálnych sieťach • Podpora pamäťových kariet MicoSD class 10 až do kapacity 128GB • Česká a slovenská lokalizácia Nahrávanie v rozlíšení 2.5K 1440P rýchlosťou 30 snímok za sekundu Kamera do auta zhotovujúca záznam v rozlíšení 2.5K 1440 pixelov zachytí všetky detaily vašej cesty. Je vybavená širokouhlým objektívom, takže si môžete byť istí, že žiadna časť vašej cesty nezostane nezachytená. Krištáľovo čisté video aj pri vysokých rýchlostiach so 60 snímkami za sekundu V porovnaní s 30 snímkami/s umožňuje táto dvojitá hustota dát mimoriadne detailný a plynulý obraz aj pri vysokej rýchlosti. 5M Senzor Vysoká kvalita obrazu a videa je kľúčová pri dokazovaní okolností nehody. Záznamy z kamery MiVue™ 802 sú nespochybniteľne presné. Mio™ Night Vision technológia Špičková technológia Mio™ Night Vision zaisťuje vďaka objektívu s vysokou svetelnosťou a zostave sklenených šošoviek, dosiahnutiu plynulých a jasných záznamov, aj za zhoršených svetelných podmienok. Integrovaná WIFI Zálohovanie/prenos videa do smartfónu. Firmware autokamery je možné jednoducho aktualizovať pomocou technológie OTA (Over-the-air), takže vaše zariadenie bude stále aktuálne. Integrovaný G senzor uloží potrebné záznamy V prípade nehody alebo náhlej zmeny pohybu integrovaný G senzor okamžite zaznamená pohyby vozidla a zaistí, že nahrané dáta nebude možné prepísať. Mio MiVue™ Manager PC softvér pre prehrávanie a analýzu videa, informácií z G-Senzora (rýchlosť, smer a intenzita nárazu), zdieľanie na sociálnych sieťach. Špecifikácia : Veľkosť displeja 2.7" Rozlíšenie videa 2.5K 1440P/30fps, 2.5K 1440P/60/30fps Video senzor 5 Mega Pixels Svetelnosť F1.8 Formát nahrávania .MP4 (H.264) Uhol záznamu 140° WIFI Vstavaný -senzor Pamet (Odporúčaná karta micro SD triedy 10 s kapacitou do 128GB) Rozsah prevádzkovej teploty -10° až +60°C Batéria 240mAh Výška (mm) 51.6 Šírka (mm) 84.46 Hĺbka (mm) 32,88 Hmotnosť (gr) ,5 Mikrofón Reproduktor Mio SmartBox nabíjací set - voliteľne Software Zálohovanie videa Informácie na obrazovke v režime HUD Parkovací režim : 2 v 1 Parkovací režim: (*Vyžaduje trvalé napájanie napríklad prostredníctvom SmartBox III, ktorý je možné dokúpiť samostatne.) Režim parkovania s pasívnym napájaním: Iba detekcia nárazu Inteligentný parkovací režim: s detekciou pohybu a nárazu Záznam udalosti Vyváženie bielej (EV) Prispôsobenie štítku videa Fotografický režim : Schopnosť pozerať fotografie počas nahrávania videa Automatické zapnutie Aplikácia pre smartphone : MiVue™ Pre OTA aktualizácia Balenie : MiVu , nabíjačka do auta, návod

Parametre

Druh tovaru

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.