70mai Dash Cam Pro Plus + Rear Cam RC06 Set
121,55 €
101,29 € bez DPH
Popis a parametre
70mai Dash Cam Pro Plus + Rear Cam Set - špičková kamera do auta, natáčanie až v 2,7K rozlíšení, integrované GPS, nočný režim 3D DNR + HDR, Sony IMX335 snímač, ADAS - bezpečnostný asistent jazdy v pruhoch a varovanie pred kolíziou, konektivita s vaším smartfónom cez WiFi, 2.0" LCD displej, automatická kalibrácia času, 500mAh batéria. Set so zadnou kamerou 70mai RC06 (FullHD, kábel 5,5m) Spoločne s tým, ako stále pribúda viac áut na cestách, pribúda aj viac sporných situácií medzi vodičmi.Najlepším liekom, ako na tieto situácie vyzrieť a podložiť svoju verziu príbehu presvedčivými dôkazmi, je investícia do autokamery.A treba rovno do tejto od 70mai.Tou najviac znateľnou zmenou je integrovaný GPS modul, ktorý zapisuje súradnice vašej jazdy a vie synchronizovať dátum a čas z družíc. Kamera je tiež osadená výkonnejším procesorom NT96580. Displej má síce stále uhlopriečku 2 \", ale jemnejšie rozlíšenie aj kvalitu, novo sa jedná o IPS 480x360, typ Dash Cam Pro mal TN panel s rozlíšením 320x240px. 70mai Dash nie je len ďalšia prostá kamerka do auta, ale všetkého všade inteligentný pomocník pri riadení a neohrozený ochranca pri parkovaní. Pri naštartovaní automobilu sa kamera automaticky zapne a potom môžete využívať ADAS funkciu, ktorá vás v reálnom čase bude varovať pred čelnou zrážkou a LDWS, čo je systém varovania pri opustení jazdného pruhu. Obe tieto funkcie sú ideálne na dlhé vzdialenosti, keď vodiči často strácajú pozornosť. Ani pri parkovaní nebude vaše auto bez dozoru, vďaka G-senzoru sa nahrávanie zapne aj pri najmenšom otrase vozidla. Už žiadne márne vyzeranie papierikov za stieračom, ihneď budete poznať vinníka. Snímač IMX335, f/1.8 od Sony garantuje kvalitný obraz záznamu aj pri zlých svetelných a atmosférických podmienkach. Vďaka 2,7K rozlíšeniu 2592 x 1944 pixelov a širokému pozorovaciemu uhlu 140 ° sa záznamy z vašich ciest budú môcť stať aj krásnymi video spomienkami. Záznam je možné nahrávať lokálne na MicroSD kartu s kapacitou až 64 GB, alebo využiť možnosť Wi-Fi hotspotu a pripojiť sa priamo ku kamere a sťahovať si záznam v reálnom čase do mobilného telefónu. Na tento účel je pripravená aj intuitívna mobilná aplikácia. Nabíjanie kamery zaistíte z klasickej autozásuvky, alebo pobežíte čisto na akumulátor kamery. • Rozlíšenie videa až 2592 x 1944 pixelov • 140 ° široký pozorovací uhol • Až trojminútová slučka a automatické nahrávanie • Pripojenie cez Wi-Fi k telefónu • Inteligentný asistent riadenia ADAS - stráženie jazdy v pruhoch a detekcia vzdialenosti od áut pred vami • Technológia WDR pre optimálnu kompenzáciu expozície a funkcie defogging pre čistejšie zábery počas ranných hmlistých období • Nočný režim pre lepší záznam s technológiami 3D DNR a HDR • Integrovaný GPS modul pre záznam súradníc a aktuálnej rýchlosti vozidla
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.