77,54 €
64,93 €
54,11 € bez DPH
Obj. číslo: 1TKYTK895MXMG
OEM: 1T02K0BNL0
Pre ktoré tlačiarne je produkt vhodný?
77,54 €
64,93 €
54,11 € bez DPH
Obj. číslo: 20700064
OEM: 1T02K0BNL0
Pre ktoré tlačiarne je produkt vhodný?
39,60 €
38,02 €
31,68 € bez DPH
Toner Kyocera Mita TK-895 (1T02K0BNL0). Farba: Purpurová. Kapacita: 6000 strán.
Na tento toner vám poskytujeme záruku: 24 mesiacov. Nákupom náplne Kyocera Mita TK-895 (1T02K0BNL0) získate 3 vernostné body, ktoré môžete využiť ako zľavu pri ďalšom nákupe.
Ak chcete ušetriť 26,91 €, pozrite sa na lacnejší kompatibilný toner Toner Kyocera TK-895 (1T02K0BNL0) - TonerPartner PREMIUM, magenta (purpurový).
Potrebujete sa poradiť ohľadom náplne Kyocera Mita TK-895 (1T02K0BNL0)? Pozrite sa na najčastejšie kladené otázky alebo nám napíšte priamo na chat - odkaz nájdete pod výpisom otázok. Nakúpte u nás z pohodlia vášho domova či kancelárie, bez nutnosti navštíviť kamennú predajnu.
Tonery KYOCERA FS-C8020MFP
Tonery KYOCERA FS-C8025MFP
Tonery KYOCERA FS-C8520MFP
Tonery KYOCERA FS-C8525MFP
Porovnanie nákladov na tlač
Náklad na jednu stranu je pri kompatibilnej náplni výrazne nižší, ako pri origináli.
Originálny toner 1T02K0BNL0
Zoznámte sa s Kyocerou, ktorá svoju históriu začala písať od roku 1959 ako nenápadná firma zameraná na výrobu keramiky. Vývoj viacvrstvových keramických obalov pre integrované obvody však navždy zmenil jej smer, až z nej napokon vyrástol popredný svetový technologický gigant, ako ho poznáme dnes.
Na základe inovatívnej filozofie prináša Kyocera do svojich tlačiarní a tonerov jednoduchosť, spoľahlivosť a dlhú životnosť. Jej odkaz je pre nás dôležitý, preto ho nájdete aj v našich alternatívnych náplniach, ktoré za tými originálnymi v ničom nezaostávajú.
Chcete znížiť náklady na tlač bez obety na kvalite? Odporúčame vám prečítať si článok o alternatívnych toneroch. Zistíte, ako môžu tieto cenovo výhodnejšie náplne nielen ušetriť až 80 % vašich výdavkov na tlač, ale aj zvýšiť počet výtlačkov na jednu náplň.
Laserové tlačiarne majú celý rad pozitívnych vlastností, ale bohužiaľ taktiež niekoľko vcelku nepríjemných negatív. Musíte u nich totiž počítať jednak s tým, že nejde o tlačiarne vhodné na tlač fotografií, ale tiež s tým, že náplne do nich alebo tonery vychádzajú v porovnaní s atramentovými tlačiarňami veľmi draho - teda minimálne v prípade kúpy originálnych tonerov.
Na trhu však v poslednej dobe čím ďalej, tým viac vykukujú alternatívne, alebo ak chcete kompatibilné tonery z dielne výrobcov tretích strán, ktoré zákazníkov lákajú na vynikajúce tlačové vlastnosti v kombinácii s podstatne priaznivejšou cenou oproti originálom. Sú ale tieto tvrdenia pravdivé? Práve táto vec aj mňa veľmi zaujímala, a preto som sa ju rozhodol dôkladne otestovať. Vďaka tomu budem odpovedať snáď na všetky zodpovedané otázky, ktoré môžu prísť na myseľ pri premýšľaní nad kúpou kompatibilných tonerov. Má teda zmysel alternatívne tonery uprednostniť pred kúpou originálnych tonerov?
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Ako rozpoznám originálne a kompatibilné náplne?
Originálne náplne predávame pod ich vlastnými značkami (HP, Canon, Epson, Brother a ďalšie). Tonery Xerox sú originálne náplne vhodné aj do tlačiarní iných značiek (HP, Canon, ...) ich výhodou je nižšia cena (-25% až -35%) a tiež poukážka na tankovanie na čerpacích staniciach OMV, ktorú dostanete k vybraným náplniam. Pod našou značkou TonerPartner PREMIUM predávame certifikované kompatibilné náplne, s ktorými ušetríte až 80% ceny! Na tieto náplne poskytujeme doživotnú záruku a garanciu proti poškodeniu tlačiarne. Najlacnejšou variantou sú ECONOMY náplne, na ktoré však neposkytujeme doživotnú záruku ani garanciu proti poškodeniu tlačiarne.
Aký je rozdiel medzi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?
Náplne TonerPartner PREMIUM sú náplne našej vlastnej výroby a spĺňajú všetky potrebné certifikáty. Za ich kvalitu plne ručíme a preto Vám na ne ponúkame doživotnú záruku a navyše aj garanciu proti poškodeniu tlačiarne. Tonery Xerox sú originálne náplne vhodné aj do tlačiarní iných značiek (HP, Canon,…) ich výhodou je nižšia cena (-25% až 35%), poistenie zodpovednosti a taktiež poukaz na tankovanie na čerpacích staniciach OMV, ktorý k vybraným náplniam získate. Náplne s označením ECONOMY sú najlacnejšou variantou , ktorú odporúčame použiť len pre tlač textov a nie reprezentačných materiálov. Na tieto náplne neposkytujeme doživotnú záruku, ani garanciu proti poškodeniu tlačiarne.
V čom je rozdiel, keď je názov produktov rovnaký?
Niektoré originálne náplne predávame vo viacerých variantoch, ktoré sa líšia iba obalom. Napríklad náplň HP 650 predávame v klasickom papierovom obale a rovnako v plastovom obale označovanom ako "blister". Samotná náplň je úplne rovnaká.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.
Pre registrovaných zákazníkov máme množstvo zaujímavých výhod.
Chcete jednoducho zopakovať minulú objednávku aby ste nemuseli znova vyhľadávať vhodné náplne?
Ako prihlasený uživateľ máte veľa výhod:
Ešte u nás nemáte účet? Zaregistrujte sa.