Toner Konica Minolta TNP-22 (A0X5352), magenta (purpurový)
22,18 €
21,79 €
18,16 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Toner Konica Minolta TNP-22 (A0X5352). Farba: Purpurová. Kapacita: 6000 strán.
Na tento toner vám poskytujeme záruku: 24 mesiacov. Nákupom náplne Konica Minolta TNP-22 (A0X5352) získate 1 vernostný bod, ktorý môžete využiť ako zľavu pri ďalšom nákupe.
Potrebujete sa poradiť ohľadom náplne Konica Minolta TNP-22 (A0X5352)? Pozrite sa na najčastejšie kladené otázky alebo nám napíšte priamo na chat - odkaz nájdete pod výpisom otázok. Nakúpte u nás z pohodlia vášho domova či kancelárie, bez nutnosti navštíviť kamennú predajnu.
Produkt Toner Konica Minolta TNP-22 (A0X5352), magenta (purpurový) je určený do nasledovných tlačiarní, podobne ako:
Tonery KONICA MINOLTA BIZHUB C35
Tonery KONICA MINOLTA BIZHUB C35P
Mohlo by Vás zaujímať
Značka Konica Minolta
Príbeh spoločnosti Konica Minolta pripomína 2 samostatné rieky, ktoré si brázdia svoju cestu krajinou, aby sa na konci spojili a vytvorili svetového technologického lídra. Začiatky spoločnosti Konica sa datujú od roku 1873, zatiaľ čo Minolta začala svoj príbeh písať v roku 1928. Obe značky sa snažili o vývoj tých najlepších japonských fotografických prístrojov a o niekoľko rokov neskôr aj tlačiarní.
Postupom času si nezávisle na sebe vytvorili rovnaké hodnoty, ktoré v roku 2003 umožnili ich spojenie do jednej nadnárodnej spoločnosti Konica Minolta. Na ich 150-ročnú históriu plnú technologických inovácií nenadväzujú iba ich originálne tonery, ale aj naše alternatívne náplne TonerPartner PREMIUM.
TIP
Vedeli ste, že toner a cartridge sú dva rozdielne pojmy? Táto náplň Toner Konica Minolta TNP-22 (A0X5352), magenta (purpurový) patrí medzi tonery, s ktorými sa kamaráti iba vaša laserová tlačiareň. Ste hladní po ďalších informáciách? Prečítajte si náš článok a dozviete sa viac.
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Ako rozpoznám originálne a kompatibilné náplne?
Originálne náplne predávame pod ich vlastnými značkami (HP, Canon, Epson, Brother a ďalšie). Tonery Xerox sú originálne náplne vhodné aj do tlačiarní iných značiek (HP, Canon, ...) ich výhodou je nižšia cena (-25% až -35%) a tiež poukážka na tankovanie na čerpacích staniciach OMV, ktorú dostanete k vybraným náplniam. Pod našou značkou TonerPartner PREMIUM predávame certifikované kompatibilné náplne, s ktorými ušetríte až 80% ceny! Na tieto náplne poskytujeme doživotnú záruku a garanciu proti poškodeniu tlačiarne. Najlacnejšou variantou sú ECONOMY náplne, na ktoré však neposkytujeme doživotnú záruku ani garanciu proti poškodeniu tlačiarne.
Aký je rozdiel medzi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?
Náplne TonerPartner PREMIUM sú náplne našej vlastnej výroby a spĺňajú všetky potrebné certifikáty. Za ich kvalitu plne ručíme a preto Vám na ne ponúkame doživotnú záruku a navyše aj garanciu proti poškodeniu tlačiarne. Tonery Xerox sú originálne náplne vhodné aj do tlačiarní iných značiek (HP, Canon,…) ich výhodou je nižšia cena (-25% až 35%), poistenie zodpovednosti a taktiež poukaz na tankovanie na čerpacích staniciach OMV, ktorý k vybraným náplniam získate. Náplne s označením ECONOMY sú najlacnejšou variantou , ktorú odporúčame použiť len pre tlač textov a nie reprezentačných materiálov. Na tieto náplne neposkytujeme doživotnú záruku, ani garanciu proti poškodeniu tlačiarne.
V čom je rozdiel, keď je názov produktov rovnaký?
Niektoré originálne náplne predávame vo viacerých variantoch, ktoré sa líšia iba obalom. Napríklad náplň HP 650 predávame v klasickom papierovom obale a rovnako v plastovom obale označovanom ako "blister". Samotná náplň je úplne rovnaká.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.