Vivotok IT9360-HF3, 2Mpix, 30sn/s, H.265, obj.

- 13%

ilustračné foto

Vivotok IT9360-HF3, 2Mpix, 30sn/s, H.265, obj.
Obj. číslo
310132962
OEM
IT9360-HF3
Výrobca
Vivotek
Vernostné body: 8
0 hodnotenie
Skladom 1 ks, vo štvrtok u Vás

192,20 €

166,42 €

138,68 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 166,16 €
Skladom 1 ks, vo štvrtok u Vás

166,42 €

192,20 €

138,68 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

(FullHD) až 30sn/s, H.265, obj. ), antivírus

H.265 kompresné technológie
30 fps pri rozlíšení 1920×1080 (aj pri zapnutom WDR Pro)
SNV (Supreme Night Visibility) poskytuje skvelý obraz v noci
WDR Pro 120dB pre skvelý detail v kontrastných scénach
Smart Stream III zaisťuje nízky dátový tok pri zachovaní detailov
Smart IR prísvit 30m pre optimálne nasvietenie nočnej scény
Trend Micro IoT Security zabezpečenie nielen proti vírusovým útokom
Vodeodolný kryt v antivandal prevedení v štandardoch IP66 a IK10
Slot na karty MicroSD/SDHC/SDXC na ukladanie dát priamo v kamere
Vstavaný mikrofón
IT9360-HF3 je vonkajšia IP kamera typu dome s kompresiou H.265 a 2Mpx snímačom, ktorý umožňuje rozlíšenie 1920×1080 pri 30 snímkach za sekundu. Vďaka technológiám SNV a WDR Pro 120dB je kamera IT9360-HF3 schopná zachytiť obraz vysokej kvality ako v prostredí s nedostatočným osvetlením, tak aj vo vysoko kontrastnom prostredí.
IT9360-HF3 disponuje objektívom s pevným ohniskom 2,8mm a je vybavená IR prísvitom s efektívnym dosahom až 30 metrov pre skvelú viditeľnosť v noci.
Aby mohla kamera spoľahlivo fungovať v drsných klimatických podmienkach, je chránená odolným antivandal krytom v štandardoch IP66 a IK10.

VIVOTEK Smart Stream III spolu s kompresnou technológiou H.265 umožňujú kamere znížiť dátový tok až o 90% pri zachovaní vynikajúcej kvality obrazu. VADP (VIVOTOK Application Development Platform) navyše umožňuje používateľom pridávať aplikácie pre nepreberné možnosti nasadenia v celej šírke kamerového trhu.

Hmotnosť 0.54 kg
Rozmery 117 × 117 × 90 mm
Alarmový vstup
Nie

Alarmový výstup
Nie

Antivandal
Áno

Asistent ostrenia
Nie

Audio vstup
Nie

Audio výstup
Nie

Citlivosť vo farbe
0,065

Citlivosť v čiernobielom režime
0,005

Deň/Noc prevádzka
Áno

Dopravná certifikácia
Nie

Interné úložisko
Áno, MicroSD/SDHC/SDXC

Kompresia videa
H.264, H.265, MJPEG

Krytie IP
Áno, IP66

Naklápanie
Nie

Napájanie z el. siete
Nie

Objektív - ohnisková vzdialenosť
3,6

Obsah balenia
Quick installation guide;Zamerovacia samolepka;Vrecko skrutiek;Káblová priechodka

Optický zoom
Nie

Otáčanie
Nie

Počet streamov
3

Podpora protokolu ONVIF
Áno

Prostredie
Vonkajší

Prevedenie
Fixed Dome

Prevádzková teplota maximálna
-60

Prevádzková teplota minimálna
-30

Rozlíšenie horizontálne [px]
1920

Rozlíšenie vertikálne
1080

Sieťové rozhranie
10/100 Mbit/s (RJ45)

Snímací čip
1/2,9" CMOS

Sn/sv maximálnom rozlíšení
30

Špeciálne vlastnosti
IK10, IP66, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro 120dB

Spotreba
6,5

Typ objektívu
Fixný

Uhol záberu - horizontálny
81°

Video výstup
Nie

Videoanalytické funkcie
Detekcia sabotáže, Videodetekcia pohybu

WDR
120dB, Hardwarové

Wi-Fi
Nie

Zabudované PIR čidlo
Nie

Zabudovaný mikrofón
Áno

Zabudovaný prísvit
Áno, Smart IR LED 30m

Záruka
24 mesiacov

Výrobca
VIVOTEK

Rozlíšenie megapixelov
2

Uhol záberu horizontálny od
81

Uhol záberu horizontálny do
81

Parametre

Rozlíšenie (MPx)
Ohnisková vzdialenosť (mm)
IR/LED prísvit (m)

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5996 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.