iGET HOMEGUARD HGNVK936CAM - UltraHD 4K kamera, IR LED, vonkajší, detektor pohybu

- 15%

ilustračné foto

iGET HOMEGUARD HGNVK936CAM - UltraHD 4K kamera, IR LED, vonkajší, detektor pohybu
Obj. číslo
3436280
OEM
HGNVK936CAM
Výrobca
iGET
Vernostné body: 6
0 hodnotenie
Skladom 5 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

158,41 €

134,92 €

112,43 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 132,38 €
Skladom 5 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

134,92 €

158,41 €

112,43 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

iGET HOMEGUARD HGNVK936CAM - UltraHD 4K kamera

Ultra HD 4K (8MPx) vonkajšia kamera s obojsmerným prenosom zvuku, farebným nočným videním a SMART detekciou pohybu.

Detaily produktu

  • Model: iGET HOMEGUARD HGNVK936CAM
  • EAN: 5060442179363

Vlastnosti kamery

  • Rozlíšenie: 4K (3840 x 2160)
  • Uhol záberu: 104°
  • Odolnosť: Prach a striekajúca voda (IP66)
  • Detekcia pohybu: SMART detekcia pohybu pomocou vstavaného PIR detektora
  • Nočné videnie: Farebné nočné videnie s dosahom až 40 m

Pripojenie a napájanie

  • Pripojenie: Ethernet kábel pripojený priamo k NVR rekordéru
  • Napájanie: PoE napájanie cez Ethernet kábel

SMART detekcia pohybu

  • PIR detektor: Uhol záberu 120 °, dosah 7m
  • Detekcia: Rozpoznanie dôležitých pohybov, napr. človeka, automobilu, veľkého zvieraťa

Kvalita obrazu

  • Snímač: 1/2,3" 8.0 MPx
  • Kompresia: H.265
  • Redukcia šumu: 3D DNR

Nočné videnie a obojsmerný prenos zvuku

  • IR LED prísvit: Farebný s dosahom 40 m
  • Zvuk: Mikrofón a reproduktor pre obojsmerný prenos zvuku

Podpora ONVIF

  • ONVIF: Ver. 2.6, Profile S, Profile G
  • Univerzálnosť: Možnosť pripojenia k akémukoľvek NVR rekordéru, úložisku, NAS serveru podporujúcemu ONVIF

Špecifikácia kamery iGET HOMEGUARD HGNVK936CAM

Ultra HD 4K (3840 x 2160) vonkajšia kamera určená pre modely iGET HOMEGUARD HGNVK84904, HGNVK164908. Napájanie kamery: PoE napájanie po Ethernet kábli, tiež obsahuje Jack konektor pre pripojenie ďalšieho napájania 12V DC. Špeciálna SMART detekcia pohybu pomocou vstavaného PIR detektora. Parametre PIR detektora: uhol záberu 120 °, dosah 7m. Odolnosť proti prachu a vode IP66. Farebné nočné videnie až do vzdialenosti 40 m (obsahuje IR LED diódy a LED svetlá). Uhol záberu: 104°. Senzor 1/2.3" 8.0MPx, 0.1 Lux @ F1.2 (AGC ON), 0 Lux with IR. Kompatibilita kamery: ONVIF (Ver. 2.6, Profile S, Profile G). Automatické prepnutie denného/nočného režimu. Digitálna redukcia šumu : 3D DNR Stream/video bit rate: Dual / 256 kbps - 8 Mbps. Životnosť infračervených LED: 10 000 h. Materiál tela kamery: liatina / plast. Prevádzková teplota -30 ° C až +55 ° C. Konektory: RJ45, napájací Jack pre prídavné napájanie.Dĺžka kábla od kamery po konektory: 35 cm.Pripojenie pomocou dodaného ethernetového kábla 18 m, je možné pripojiť na existujúcu kabeláž Ethernet Cat.5e a vyššie až do dĺžky 100 m. Rozmery a hmotnosť kamery: 138 x 69 x 71 mm, 350 g.

Parametre

Typ objektívu
Technológia
Napájanie
Rozlíšenie (MPx)
Ohnisková vzdialenosť (mm)
IR/LED prísvit (m)
Stupeň krytia IP
Stupeň krytia IK
Požitie
Pamäťová karta
Kódovanie
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5926 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.