VEĽVET SMOOTH WET&DRY 2 RÝCHLOSŤ SCHOLL

- 16%

ilustračné foto

VEĽVET SMOOTH WET&DRY 2 RÝCHLOSŤ SCHOLL
VEĽVET SMOOTH WET&DRY 2 RÝCHLOSŤ SCHOLL
VEĽVET SMOOTH WET&DRY 2 RÝCHLOSŤ SCHOLL
VEĽVET SMOOTH WET&DRY 2 RÝCHLOSŤ SCHOLL
VEĽVET SMOOTH WET&DRY 2 RÝCHLOSŤ SCHOLL
VEĽVET SMOOTH WET&DRY 2 RÝCHLOSŤ SCHOLL
VEĽVET SMOOTH WET&DRY 2 RÝCHLOSŤ SCHOLL
Obj. číslo
741005590
Výrobca
SCHOLL
Vernostné body: 2
1 hodnotenie
Skladom 9 ks, 6.5.2024 u Vás

55,60 €

46,90 €

39,08 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 39,55 €
Skladom 9 ks, 6.5.2024 u Vás

46,90 €

55,60 €

39,08 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Scholl Velvet Smooth Wet & Dry 2 Rýchlosť

Hebké chodidlá za niekoľko minút

Odstraňuje drsnú, suchú a tvrdú zrohovatenú kožu. Hodvábne jemné chodidlá už po jednom použití.

Odolnosť proti vode

Rozmaznávajte svoje nohy v sprche alebo pri kúpeli so špeciálne navrhnutou valčekovou hlavicou pre použitie na mokrých aj suchých nohách.

Dobíjacie

Nie je nutné meniť batérie. Jednoducho nabijete bezdrôtové zariadenie pomocou dodanej dokovacej stanice a pri každom použití bude plne dobité.

Systém s dvoma rýchlosťami

Bez ohľadu na to, ako Vaša koža vyzerá, je tu vždy rýchlosť, ktorá Vám bude vyhovovať. Vyberte si najlepšie nastavenie rýchlosti, aké potrebujete.

Mäkká rukoväť

Ergonomicky tvarovaná mäkká rukoväť na pohodlné a pevné uchopenie pri používaní.

Bezpečnostné pokyny

Tento pilník na chodidlá nie je vhodný pre osoby s diabetom a zlým krvným obehom. Použite iba s nabíjačkou určenou pre dobíjací pilník na chodidlá Velvet Smooth Wet & Dry.

Návod na použitie

Pred použitím si starostlivo prečítajte všetky bezpečnostné pokyny a návod na použitie. Pred použitím pilník na chodidlá plne nabite.

Čistenie po použití

Pilník na chodidlá vypnite a opláchnite pod tečúcou vodou. Osušte ho čistou suchou utierkou a uchovávajte na chladnom a suchom mieste mimo dosahu detí.

Výmena rotačnej hlavice

Rotačnú hlavicu vymeňte, keď zistíte, že je menej účinná. Riaďte sa nižšie uvedenými krokmi a skontrolujte, že je pilník na chodidlá vypnutý.

Parametre

Druh tovaru
Značka

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 6001 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.