TOSHIBA HDD S300 Surveillance (SMR) 4TB, SATA III, 5400 rpm, 256 MB cache, 3, 5 ", BULK
104,63 €
84,85 €
70,71 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
TOSHIBA HDD S300 Surveillance (SMR) 4TB
Predstavujeme vám výnimočný pevný disk TOSHIBA HDD S300 Surveillance (SMR) 4TB.
Vždy zapnutý, vždy sleduje
Žiadny dohľadový systém nie je úplný bez tohto disku. Navrhnutý tak, aby splnil najvyššie požiadavky.
Podpora až pre 64 kamier
S300 podporuje až 64 vysokého rozlíšenia dohľadových kamier súčasne a ponúka kapacitu až 6 TB.
Spoľahlivosť a výkon 24x7
Každý S300 je postavený s najkvalitnejšími komponentmi a prešiel prísnymi testami pre 24x7 spoľahlivosť a výkon.
Použitie
- Dohľadové digitálne videorekordéry (sDVR)
- Dohľadové sieťové videorekordéry (sNVR)
- Hybridný sDVR (analógové a IP)
- Úložisko RAID pre dohľad (iba S300 4 TB – HDWT140UZSVA)
Technické špecifikácie
Formát: 3,5 palca
Rozhranie: 6,0 Gbit/s
Podporovaný počet kamier: 64
Podporované jednotky: až 8
Snímač nárazu: áno
Pokročilý formát (AF): áno
RoHS kompatibilný: áno
Bez halogénu: áno
Technológia záznamu: SMR
Výkon
Rýchlosť otáčania (rpm): 5400
Max. rýchlosť prenosu dát (MB/s): 184
Veľkosť vyrovnávacej pamäte (MB): 256
Priemerná latencia (ms): 5.56
Spoľahlivosť
Záťaž (TB/rok): 180
MTTF (hodiny): 1 000 000
Nevratná chybovosť: 1 za 10^14
Prevádzka 24x7: áno
Cykly zaťaženia/vykladania: 600 000
Obmedzená záruka (rok): 3
Správa napájania
Napájacie napätie: 5 V DC ±5 %12 V DC ±10 %
Spotreba (prevádzka): 4.36 W typ.
Spotreba (aktívna nečinnosť): 2.33 W typ.
Prostredie
Teplota (prevádzka/neprevádzka): 0 až 70 °C/-40 až 70 °C
Vibrácie (prevádzka): 4.90 m/s2 {0.50 G}(5 až 350 Hz)2.45 m/s2 {0.25 G}(350 až 500 Hz)
Vibrácie (neprevádzka): 29.4 m/s2 {3.0 G}(5 až 500 Hz)
Náraz (prevádzka): 686 m/s2 {70 G}(2 ms)
Náraz (neprevádzka): 3430 m/s2 {350 G}(2 ms)
Akustika (nečinný režim): 22 dB typ.
Fyzické vlastnosti
Rozmery (D x Š x V): 147 x 101.85 x 26.1 mm
Hmotnosť: 650 g
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.