Sigma ROX 2.0 - čierny
85,06 €
64,66 €
53,88 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Sigma ROX 2.0 - Váš spoľahlivý cyklopočítač
Číslo produktu: 4016224010509
Úvod do sveta GPS
Sigma ROX 2.0 je ideálny pre začiatočníkov využívajúcich GPS. Ponúka všetky kľúčové funkcie bez zbytočného nákladu.
Dobre čitateľný displej a jednoduché ovládanie
ROX 2.0 má veľký displej, ktorý je ľahko čitateľný aj počas jazdy. Jeho jednoduché ovládanie uľahčuje používanie.
14 kľúčových funkcií
- Rýchlosť
- Vzdialenosť
- Tréningový čas
- Navigačné pokyny
- Pripojenie k e-biku
Sigma RIDE aplikácie
Vďaka aplikácii Sigma RIDE môžete sledovať a analyzovať dáta z jazdy na svojom smartfóne.
Technické špecifikácie
- Rozmery: 44,2x65,9x17,8 mm
- Hmotnosť: 39 g
- Vodotesnosť: IPX7
- Batéria: 350 mAh (Li Ion), 3.7V
- Veľkosť displeja: 2"
- Konektivita: ANT+ a Bluetooth
- Smart notifikácia
- E-Bike Ready
- Zobrazenie textov: SK / EN / DE / FR / ES / NL / PL / IT
Navigácia a čidlá
Sigma ROX 2.0 ponúka pokyny na odbočenie a funkciu "späť na štart". K dispozícii je tiež GPS a GLONASS čidlo a čidlo okolitého svetla.
Tréning
ROX 2.0 ponúka predinštalované športové profily a možnosť individuálne nastaviteľného športového profilu. Môžete tiež nastaviť až 6 tréningových stránok s 2 nastaviteľnými hodnotami na stránke.
Vyhodnotenie dát
Dáta z tréningu môžete vyhodnocovať v Sigma Data Center alebo v aplikácii Sigma Ride. Pamäť na ukladanie tréningov je 100 hodín.
Základné funkcie
- Rýchlosť
- Priemerná rýchlosť
- Maximálna rýchlosť
- Vzdialenosť
- Tréningový čas
- Hodiny
Funkcia e-bike
- Dojazd
- E-bike stav batérie
- Váš výkon verzus výkon motora
- Stupeň podpory
- Svetlo
Funkcia navigácie
- Smer jazdy
- Pokyny na odbočenie
Stavové funkcie
- Stav nabitia batérie zariadenia
- Kompas
Veľký displej
Sigma ROX 2.0 má dvojpalcový transflektívny displej s vysokým kontrastom. Špeciálny červený kruh Red Circle na displeji zvýrazňuje tréningové údaje.
Inovatívne Red Circle
Red Circle na displeji ponúka inovatívne a zaujímavé zobrazovanie tréningových údajov.
Bleskový štart
ROX 2.0 je možné ľahko namontovať na riadidlá a počas niekoľkých sekúnd vyhľadá polohu cyklistu pomocou GPS a GLONASS.
Jednoduchá cyklonavigácia
ROX 2.0 je možné prepojiť s aplikáciou komoot. Aplikácia komoot potom vysiela pokyny na odbočenie do ROX 2.0.
Všetko pod kontrolou
Pomocou aplikácie SIGMA RIDE si môžete nastaviť individuálny vzhľad displeja. K dispozícii je až šesť obrazoviek s dvoma inviduálne nastaviteľnými hodnotami na každej z nich.
Kedykoľvek pripravený na štart
ROX 2.0 je možné ľahko uchytiť do objímky na riadidlách/predstavci. Po zapnutí ROX vyhľadá počas niekoľkých málo sekúnd polohu pomocou GPS a GLONASS.
Ukazovateľ cesty
Prepojte svoj ROX 2.0 s aplikáciou komoot a nechajte smartfón vo vrecku. Prostredníctvom aplikácie komoot budete dostávať pokyny na odbočenie na svoj ROX 2.0.
Pripravený pre e-bike
ROX 2.0 je pripravený pre elektrobicykel a možno ho ľahko pripojiť k celému radu z nich.
Smart Notifications
Múdre oznámenie Smart Notifications prepojí cyklistu s vonkajším svetom aj počas jazdy. Na displeji sa budú zobrazovať informácie o prichádzajúcich hovoroch a SMS správach zo smartfónu.
Up-to date
Buďte LIVE: dáta z cyklopočítača sa synchronizujú s aplikáciou SIGMA RIDE v smartphone prostredníctvom Bluetooth v reálnom čase.
Pohodlná analýza dát
Prostredníctvom Bluetooth môžete odosielať dáta z cyklopočítača do smartfónu av aplikácii SIGMA RIDE ich ukladať a vyhodnocovať.
Flexibilná montáž
Cyklopočítač ROX 2.0 sa v základe dodáva s bežným GPS držiakom na riadidlá.
Obsah balenia
- ROX 2.0
- Držiak počítača
- USB-C kábel
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.