Roborock Q7 Max+ White

- 23%

ilustračné foto

Roborock Q7 Max+ White
Roborock Q7 Max+ White
Roborock Q7 Max+ White
Roborock Q7 Max+ White
Roborock Q7 Max+ White
Roborock Q7 Max+ White
Roborock Q7 Max+ White
Obj. číslo
31239754
OEM
Q7MP02-00
Výrobca
Roborock
Vernostné body: 24
0 hodnotenie
Vypredané

Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.

Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Obr. Vysoký sací výkon 1616619a

Vysoký sací výkon

Vysajte prach ukrytý v kobercoch a odstráňte nečistoty skrývajúce sa v podlahe s maximálnym sacím výkonom 4200 Pa.

Obr. Odolný a výkonný kartáč 1616619b

Odolná a výkonná kefa

Odolná celogumová kefa silne tlačí na koberce, aby uvoľnila viac nečistôt, vtiahne prach do vákuového prúdu a odoláva zamotávaniu vlasov. Na efektívnejšie čistenie sa kefa pohybuje veľmi tesne od zeme, takže mu neutečie ani smietko.

Obr. Dvojitá čistící síla 1616619c

Dvojitá čistiaca sila

Vysávajte a mopujte súčasne, aby ste zachytili jemné nečistoty, ktoré by samotné vysávanie mohlo vynechať. Q7 Max+ je vybavený elektronickým čerpadlom a ponúka 30 úrovní prietoku vody, takže môžete prispôsobiť čistenie tak, aby zodpovedalo vašim typom podláh a preferenciám.

Obr. Kombinovaná prachová nádoba a nádrž na vodu 1616619d

Kombinovaná prachová nádoba a nádrž na vodu

Kombinácia prachovej nádoby a nádrže na vodu do jednej nádoby zvyšuje kapacitu oboch. To tiež uľahčuje vyprázdnenie koša a doplnenie nádrže v jednej ceste.

Obr. 3D mapping 1616619e

3D mapping

Pozrite sa na svoj domov novými očami a získajte jasnejšiu predstavu o jeho rozvrhnutí pomocou 3D mapovania. Môžete dokonca pridať nábytok a podlahové materiály, aby ste vytvorili presnejšiu reprezentáciu vášho domova. Ďalej je tu tiež možnosť nastavenia NO-GO zón alebo funkcie neviditeľných stien.

Technické špecifikácie

  • •Určenie: Na vytieranie podláh, S mopom, Na zbieranie nečistôt, Tvrdé podlahy, Hladké podlahy, Na zvieracie chlpy
  • •Funkcia: Automatické dobíjanie, detekcia objektov, dokovacia stanica, vytieranie za pomoci sonickej technológie, NO-GO zóny, neviditeľné steny
  • • Objem nádoby na prach: 0,470 l
  • •Objem nádoby na vodu: 0,350 l
  • •Typ batérie: Li-ion
  • •Doba prevádzky: 180 min
  • •Kapacita batérie: 5 200 mAh
  • •Výška: 9,65 cm
  • •Šírka: 35,3 cm
  • •Hĺbka: 35 cm
  • •Hmotnosť: 4 kg
  • •Hlučnosť: 67 dB(A)
  • •Sací výkon: 4 200 Pa
  • •Mobilné aplikácie: Áno
  • •Typ vysávača: Robotický

Parametre

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5964 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 55000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.