Poly Voyager Focus 2 MS Teams bezdrôtová náhlavná súprava, BT700 USB-A adaptér, stereo, nabíjací stojan
246,06 €
185,35 €
154,46 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Poly bezdrôtová náhlavná súprava Voyager Focus 2 MS Teams
EAN: 197029609991
Náhlavná súprava Voyager Focus 2 vám umožní vytvoriť zónu sústredenia. Je navrhnutá tak, aby ste počuli iba hovor, nie rušivý hluk.
Zóna sústredenia
Táto náhlavná súprava využíva tri úrovne pokročilej digitálnej hybridnej technológie ANC na potlačenie rušivého hluku.
Krištáľovo čisté hovory
Vďaka diskrétnemu mikrofónnemu ramenu s funkciou potlačenia šumu a technológiou Acoustic Fence je váš hlas jasne a zreteľne počuť.
Pohodlie pri nosení
Náhlavná súprava Voyager Focus 2 je navrhnutá pre pohodlie počas celodenného telefonovania. Oblúk s polstrovaným popruhom a plyšovými náušníkmi sa vám prispôsobí.
Špecifikácia
Audio
Optimalizácia dynamického ekvalizéra
Farba
Čierna
Bezdrôtový dosah
Až 50 m; Až 91 m (so základňou Voyager Office)
Certifikovaný softvér pre spoluprácu
Microsoft Teams
Dĺžka kábla
1,5 m
Hardvérová kompatibilita
Kompatibilný s počítačmi cez adaptér BT700 USB-A Bluetooth alebo kábel Micro USB a chytré telefóny cez Bluetooth.
Hlasové upozornenia
- Maximálna hlasitosť
- Minimálna hlasitosť
- Zapnuté stlmenie
- Vypnuté stlmenie
- Stlmené
- Stav pripojenia
- Čas hovoru
- Slabá batéria
Kompatibilné operačné systémy
Windows 11; Windows 10; macOS
Šírka pásma mikrofónu
100 Hz až 6,8 kHz
Šírka pásma reproduktora
20 Hz až 20 kHz
Typ mikrofónu
2x analógový mikrofón ECM; 2x digitálny mikrofón MEMS
Typ pripojenia
Bluetooth; USB Type-A; Micro USB (počítač)
Typ slúchadiel
Na uši
Veľkosť reproduktora
32 mm
Čo je v krabici
- Bezdrôtová náhlavná súprava
- Nabíjací kábel Micro USB
- Adaptér BT700 Bluetooth USB
- Cestovné púzdro
- Úvodná príručka
- Nabíjací podstavec
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.