Philips Sonicare HX3673/14 zubná kefka
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Philips Sonicare 3100 ProResults HX3673/14 čierny
S patentovanou, modernou technológiou SoniCare pre zdravé ďasná a šetrné čistenie. Odstráni 3x viac zubného povlaku pozdĺž línie ďasien
Štíhla, ľahká a elegantná zubná kefka s cestovným puzdrom. Kefka zaistí naozaj dôkladné čistenie, predchádza tvorbe zubného kazu a zlepšuje stav ďasien. Vďaka zníženému výkonu je vhodný pre deti od 12-tich rokov a začínajúcich či starších dospelých užívateľov sonického čistenia. Vhodný je na použitie s rovnátkami, korunkami, fazetami, výplňami, ale aj pri citlivosti zubov a ďasien.
Hlavica a telo kefky Philips Sonicare tvorí skvelý tím. Vďaka sonickej technológii dosiahnete bezkonkurenčné čistenie. Zubná kefka pracuje na princípe dynamického prúdenia vody, zubnej pasty a slín. Vibrujúce štetiny kefky Sonicare získavajú ohromnú silu vďaka prúdu vody a tým odstraňujú zafarbenie, baktérie zubného povlaku aj biofilm, nielen na zuboch, ale aj v medzizubných priestoroch, pod ďasnami a vo všetkých ťažko dostupných miestach.
Zubné kefky Philips Sonicare sú šetrnejšie k dentínu a jemnejšie, než manuálne zubné kefky. Na zubnú kefku nie je potrebné tlačiť. Stačí jemne priložiť k zubom. Pri prílišnom tlaku Vás kefka upozorní vibráciou vďaka tlakovému senzoru.
Kefka ProResult má jeden režim čistenia, zabudovaný tlakový senzor, funkcia BrushSync a kontrolku pre výmenu hlavice.
Zubná kefka Sonicare 3100 ProResults HX3673/14
Jednoduché ovládanie
Bezpečný a šetrný pre citlivé zuby a ďasná, rovnátka aj výplne
Kontrolka tlaku - vibrácia tela kefky upozorní na prílišný tlak
Režim kefky Proresult 3100 ProResults HX3673/14
Clean - Na dôkladné každodenné čistenie zubov
Základné funkcie zubnej kefky ProResults 3100 HX3673/14
BrushSync - tlakový senzor a kontrolka na výmenu hlavice.
Technológia Smart Senzor využívajúci mikročip rozpozná a synchronizuje chytré telo a šikovnú hlavicu kefky. Táto dvojica predstavuje výkonnú kombináciu, ktorá zaisťuje inteligentné upozornenie na potrebu výmeny hlavice
Balenie obsahuje: 1 rukoväť ProResults 1 hlavica Pro Results
USB nabíjačka
Nabíjacie cestovné púzdro
Farba:
Čierna
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.