Mamibot Exvac680s - robotický vysávač
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Mamibot EXVAC680S
Robotický vysávač Mamibot EXVAC680S je vybavený najpokročilejšou navigačnou technológiou. Vďaka senzorom a kamerám, ktoré sú múdro vstavané, je telo robota veľmi štíhle a odolné nárazom. Drahé a poruchové laserové senzory u starších modelov sa ťažko čistia, na rozdiel od širokouhlých kamier s vysokou snímkovou frekvenciou, ktoré sa uspokoja s obyčajnou handričkou. Táto múdra navigácia je schopná zaznamenať dokonca aj viac pohybujúcich sa predmetov ako konkurenčné riešenie na trhu. Pokiaľ upratovanie prerušíte, EXVAC680S potom začne upratovať od toho miesta, kde ste skončili.
Hlasové ovládanie
Podporuje pripojenie k Wi-Fi. Zároveň je kompatibilný s Amazon Alexa a Google Home. Svojho výkonného pomocníka môžete ovládať aj hlasovými povelmi.
Bezdrôtové ovládanie a automatická aktualizácia softvéru pomocou mobilnej aplikácie
- Ovládanie robota (v prípade potreby) je plne vo vašich rukách
- Najčerstvejšie aktualizácie softvéru
- Okamžitá kontrola stavu robota
Mapovanie miestnosti
Vďaka navigačnej technológii poslednej generácie robot detailne naskenuje plochu, ktorú má upratať. Pomocou vlastnej mobilnej aplikácie potom môžete v reálnom čase sledovať, čo už bolo upratané a koľko priestoru ešte zostáva upratať. V aplikácii si môžete tiež detailne naplánovať dátum a čas upratovania, napríklad práve v čase, keď budete v práci.
5 čistiacich módov
- Auto – systematické „cik-cak“ čistenie
- Spiral – bodové čistenie – kruhový pohyb
- Štandard – klasické čistenie pri strednom výkone 1600pa
- Strong – maximálny sací výkon (vhodné napr. na koberce)
- Sweeping&Mopping – špeciálne funkcie 2v1 – vysávanie a mopovanie zároveň
Navrhnuté v USA
Všetky výrobky Mamibot sú navrhované v USA.
Kľúčové vlastnosti
- Výkonný 4-jadrový procesor
- Vysoký sací výkon až 2000 Pa
- Veľká samostatná nádrž na vodu 370 ml
- Vysokokapacitná lítiová batéria 2600 mAh
- Pokryje 150-180 m2na jedno nabitie
- Automatické dobíjanie
- Mapovanie vyčisteného priestoru prostredníctvom vlastnej aplikácie
- Vytieranie – elektronicky riadené dávkovanie vody
- Bezkefový BLDC motor s vysokou životnosťou a efektivitou
- Prevádzková doba až 180 min
- Nízka hlučnosť
- Pre všetky typy podláh
- Zásobník na prach s objemom 600 ml
- Efektívna 3stupňová filtrácia s HEPA 13
- Ovládanie cez domáceho asistenta Alexa/Google Home
- Tenké telo 8,1 cm sa dostane aj do horšie prístupných priestorov
- Prekoná prekážky vysoké až 15-20 mm
- 6 senzorov proti pádu
- Viac ako 15 párov senzorov proti nárazu
- Podpora Wi-Fi vrátane bezdrôtovej automatickej aktualizácie softvéru
Technická špecifikácia a funkcie
Počet bočných kief | 2 (s dizajnom proti namotávaniu chlpov a vlasov) |
Počet hlavných kief | 1 |
Navigácia | V SLAM 4.gen + gyroskop |
Čistiace režimy | ŠTANDARD (cik-cak), AUTO, SPIRAL (kruhový), STRONG (max. výkon), SWEEPING and MOPPING (vysávanie a mopovanie naraz) |
Funkcia mapovania priestoru | Zaznamenáva svoj pohyb do aplikácie počas čistenia |
Kompatibilita (hlasové ovládanie) | Amazon Alexa a Google Home |
Možnosť plánovania upratovania | ÁNO (dni / časy) |
Hlasové upozornenie | áno |
Virtuálna stena | áno (voliteľné) |
Diaľkové ovládanie | áno |
Nádrž na vodu | 370 ml (samostatná) |
Sací výkon | 2000 Pa |
Mokré mopovanie | áno |
Automatické dobíjanie | áno |
Upratovanie iba 1 izby | áno |
Batérie | lítiová, 2600 mAh |
Doba nabíjania | 3-4 hod |
Pokrytie upratovanej plochy | až 95% |
Doba prevádzky | 120-180 min |
Čistenie kobercov (zvýšený vákon) | áno |
Podpora Wi-Fi | áno + cloud (s funkciou OTA - aktualizácia cez Wi-Fi) |
Hlučnosť | |
USB Port pre upgrade softvéru | áno |
Obsah balenia
- 2× bočná kefa + 2× náhradná
- 1× textília na vytieranie + 1× náhradná
- 1× nádržka na vodu
- 2× náhradný filter
- štetec na čistenie
- diaľkový ovládač
- nabíjacia stanica
- rýchla príručka
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.