LENOVO LCD TIO 24 Gen4 - 23.8", IPS, matný, 16:9, 1920x1080, 178/178, 4/6/16ms, 250cd/m2, 1000:1, DP, USB, VESA, Pivot, repro, cam
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Úplne všestranný
Pripojte zariadenie ThinkCentre Tiny alebo Nano alebo ThinkStation Tiny a váš ThinkCentre Tiny-in-One (TIO) sa okamžite stane kompaktným zariadením typu all-in-one (AIO). A keď sa vaše požiadavky zmenia, môžete vymeniť monitor alebo počítač, a nie celý systém, ako je to u ostatných zariadení typu AIO.
Produktové video
Produkt: Tiny-in-One 24 Gen4
Part number: 11GDPAT1EU
Model typu: Tiny-in-One 24 Gen4
Obraz/Displej
Typ LCD panela: IPS
Typ podsvietenia: LED
Povrch displeja: Matný
Veľkosť panelu: 23,8” (604,7 mm)
Optimálne rozlíšenie: 1920 x 1080
Oblasť sledovania: 527.04 x 296.46 mm
Pomer strán: 16:9
Doba odozvy: 14ms (typická), over drive až 4ms, 6ms
Jas: 250cd/m2
Kontrastný pomer (typický): 1 000:1
Rozteč obrazových bodov: 0.2745 x 0.2745 mm
Uhol sledovania: 178° horizontálny, 178° vertikálny
Konektivita
1x DisplayPort
1 x šachta pre Tiny PC (Kompatibility list uvedený nižšie)
Postranné porty (TIO): 1x USB 3.0/2.0 (Ak je inštalované Tiny PC alebo je do LCD pripojené USB z PC cez upstream)
Postranné porty (Tiny): Podľa inštalovaného Tiny PC
Zadné porty: DP1.2, 1x USB upstream, power connector
Vybavenie
Reproduktory: áno (2x2W)
USB HUB: áno
Webkamera: áno 1080p
Audio Out: áno
Podstavec
Sklopenie: 30° dozadu, -5° dopredu
Otočenie: áno
Pivot: áno
Zdvih: áno 110mm
VESA: áno
Kensington zámok: áno
Spotreba
Zapnuté: 27 W max (15W typ.)
Pohotovostný režim: Napájanie: Interný (nie je externý adaptér ako zdroj napájania), Striedavý prúd 100-240 V, 50-60 Hz
Certifikáty
TCO Display 7.0 / TCO Edge 2.0
Energy Star 7.0
EPEAT Gold
ISO 9241-307
RoHS
WEEE
Rozmery so stojanom (ŠxHxV): 539.8 x 230.4 x 446.9 - 596.9 mm
Hmotnosť: 6,66 kg
Záruka: 3 roky Carry in
ThinkCentre Tiny-In-One Gen 4 List Kompatibility | |||
Model | P340 / P330 / P320 M90q / M80q / M70q / M75q / M920 (x) / M720 / M910 (x) / M710 / M715 / M900 (x) / M700 / M630e / M625 / M600 Tiny M9n | M93/p / M83 / M73 / M53 Tiny | Chromebox |
Zapnutie TIO and Tiny súčasne pomocou Alt + P na USB klávesnici | Všetky modely | Všetky modely | Nepodporované |
Zapnutie TIO a Tiny súčasne pomocou tlačidla napájania TIO | Všetky modely | Nepodporované | Všetky modely |
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.