Karcher SC 5 EasyFix 1.512-530.0

- 3%

ilustračné foto

Karcher SC 5 EasyFix 1.512-530.0
Obj. číslo
32123188
OEM
1.512-530.0
Výrobca
Kärcher
Vernostné body: 17
0 hodnotenie
Skladom 15 ks, vo štvrtok u Vás

355,80 €

345,13 €

287,61 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 344,42 €
Skladom 15 ks, vo štvrtok u Vás

345,13 €

355,80 €

287,61 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

SC 5 EasyFix je najnovší a najvýkonnejší parný čistič Kärcher na domáce použitie. SC 5 EasyFix vybavený novou tryskou Comfort Plus, ktorá sa môže pohybovať vo všetkých smeroch, čo umožňuje výmenu handričiek bez nutnosti dotyku. SC 5 EasyFix ako jediný stroj v rade SC má plynulé riadenie pary. Parný čistič čistí bez použitia chemikálií, používa čistú vodu z vodovodu, preto ho možno použiť kdekoľvek na povrchy, ktoré obvykle chcete vyčistiť vlhkou handričkou alebo mydlovou vodou. SC 5 je možné použiť kdekoľvek v domácnosti. Na podlahy, na tvrdé povrchy, v sprchovacom kúte, na okná, na dlaždice a sanitárne zariadenia.

Pri dôkladnom čistení odstraňujú parné čističe 99,99% baktérií, ktoré sa v domácnosti vyskytujú. Získate tak lepšiu a zdravšiu vnútornú klímu, zatiaľ čo šetríte životné prostredie a peniaze. Vodná nádrž môže vyčistiť až 100 m2.

Funkcia VapoHydro

Pridáva horúcu vodu na paru. Nečistoty sa ľahko odstránia a jednoducho sa umyjú. Pre lepšie výsledky čistenia.

Súprava na čistenie podláh EasyFix s pružným kĺbom na podlahovú trysku, pohodlné pripevnenie čistiacej utierky na podlahu vďaka systému s háčikom a slučkou. Optimálne výsledky čistenia na všetkých typoch tvrdých podláh v domácnosti vďaka efektívnej lamelovej technológii. Bezkontaktná výmena handričky bez kontaktu s nečistotami a pohodlné pripevnenie čistiacej utierky na podlahu vďaka systému s háčikom a slučkou. Ergonomické, efektívne čistenie pri plnom kontakte s podlahou pri akejkoľvek telesnej výške vďaka flexibilnému kĺbu hubice.

Permanentné doplňovanie vody v nádrži

Pre neprerušené doplňovanie vody.

Multifunkčné príslušenstvo

Podlahová tryska, ručná tryska, okrúhla kefa a mnoho ďalšieho pre všetky povrchy. Vysoko kvalitná podlahová utierka z mikrovlákna a bavlnený poťah na ručnú hubicu. Pre vynikajúce výsledky čistenia a ešte lepšie vyberanie a odstraňovanie nečistôt.

Detská poistka na parnú pištoľ

Systém uzáveru ponúka bezpečnú ochranu pred neodborným zaobchádzaním malými deťmi.

Regulácia množstva pary

Množstvo pary je možné individuálne nastaviť podľa príslušného povrchu a stupňa znečistenia

Priestor pre príslušenstvo a parkovacia poloha

Komfortná sada príslušenstva. Parkovacia pozícia pre ľahké prerušenie práce a uloženie hubice.

Otočný regulátor on/off na zariadení

Komfortné vypnutie a zapnutie zariadenia.

Integrovaná priehradka na úschovu kábla

Bezpečné uloženie kábla a príslušenstva.

Technická špecifikácia
Plošný výkon (m2): 150
Vykurovací výkon (W): 2200
Max. tlak pary (bar): 4,2
Doba ohrevu: 3
Objem kotlíka / nádrže (l): 0,5 / 1,5
Druh prúdu (V/Hz): 220 240 / 50
Hmotnosť bez príslušenstva (kg): 6
Rozmery (D x Š x V) (mm): 439 x 301 x 305
Vybavenie:

Detská poistka, Bezpečnostný ventil

Regulácia množstva pary, na zariadení (viac krokov)

Integrovaný plniaci lievik, Systém dvoch nádrží

Súprava na čistenie podláh, EasyFix + predlžovacia rúrka (2 × 0,5 m)

Príslušenstvo, ručná tryska, detailná tryska, okrúhla kefa (malá)

Poťah pre ručnú hubicu z mikrovlákna, 1 kusy

Odmasťovací prášok, Parná hadica s pištoľou, 2.3 m

Parametre

Druh tovaru
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5943 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.