iGET HOME Typhoon G1

- 11%

ilustračné foto

iGET HOME Typhoon G1
iGET HOME Typhoon G1
iGET HOME Typhoon G1
iGET HOME Typhoon G1
Obj. číslo
3436419
OEM
G1
Výrobca
iGET
Vernostné body: 5
0 hodnotenie
Vypredané

Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.

Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

iGET HOME Typhoon G1 - robotický vysávač pre dokonalé upratovanie

Univerzálny pomocník pre váš domov

Robotický vysávač iGET HOME Typhoon G1 je vybavený riešením vysávač a mop 2v1, čo znamená, že vysáva aj vytiera.

Vysávač pre všetky typy podláh

Ide o skvelú voľbu pre domácnosti s rôznymi typmi podláh - od kobercov až po tvrdé podlahy.

Múdra technológia pre vyšší výkon

Pokiaľ narazí na koberec s vysokým vlasom, zvýši vďaka technológii BoostIQ svoj sací výkon.

Prekonávanie prekážok

iGET HOME Typhoon G1 dokáže prekonať prahy s maximálnou výškou 1,8 cm a elegantne obchádza nábytok a iné prekážky.

Šesť režimov upratovania

Vysávač disponuje šiestimi režimami upratovania, vrátane automatického módu s rýchlou a Y-Shaped podvariantou pre precízne vysatie a vytretie celej domácnosti.

Ideálne pre domácnosti s domácimi miláčikmi a alergikmi

Vysávač je vybavený kefou na zvieracie chlpy a HEPA filtrom, ktorý zachytí jemné čiastočky prachu.

Jednoduchá údržba s automatickým vyprázdnením nádobky

Pripojením k stanici iGET HOME Station GS1 sa aktivuje automatické vyprázdnenie nádobky do koša v stanici.

Ovládanie a nastavenie cez aplikáciu

Vysávač je možné ľahko ovládať a nastavovať prostredníctvom mobilnej aplikácie iGET HOME.

Technické špecifikácie

  • Jazyk manuálu: SK, SK, DE, EN, PL, HU
  • Typ povrchu: na všetky druhy podláh
  • Určenie: suché čistenie, mokré čistenie
  • Funkcia: automatické dobíjanie, senzor proti pádu
  • Objem nádoby na prach/nádoby na vodu: 250ml / 240ml
  • Počet bočných štetcov: 2
  • Prekonanie prekážky do výšky: 1,8 cm
  • Navigácia: Gyroskop
  • Typ motora: BLDC
  • Ovládanie: Aplikácia, tlačidlo
  • Typ filtra: High Efficiency filter, HEPA H13 filter
  • Výška: 7,6 cm
  • Šírka: 32 cm
  • Hĺbka: 32 cm
  • Hmotnosť: 3,2 kg
  • Mobilné aplikácie: iGET HOME
  • Farba: Čierna
  • Typ batérie: Li-ion
  • Doba nabíjania: 4 h
  • Doba prevádzky: 120 min
  • Kompatibilita: iGET HOME, Wi-Fi, Google Assistant, Amazon Alexa
  • Hlučnosť: 64 dB
  • Príkon: 42 W
  • Rozmery balenia: 42x34x11 cm
  • Váha balenia: 4,2 kg

Parametre

Druh tovaru
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 6022 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 55000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.