iGET HOME G1 + GS1

- 13%

ilustračné foto

iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
Obj. číslo
3436416
OEM
G1 + GS1
Výrobca
iGET
Vernostné body: 7
0 hodnotenie
Vypredané

Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.

Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

iGET HOME G1 + GS1: Váš domáci upratovací pomocník

Upratovacie riešenie 2v1

Robotický vysávač iGET HOME G1 sa postará nielen o vysávanie, ale aj o vytieranie vašej domácnosti.

Precízna navigácia

Vďaka svojmu gyroskopickému navigačnému systému dokáže tento vysávač efektívne vyčistiť každý kút a bez nárazu obkrúžiť prekážky.

Perfektný pre majiteľov domácich maznáčikov a alergikov

Vysávač je vybavený HEPA filtrom a kefou na zvieracie chlpy a vlasy, čo je ideálne pre alergikov a majiteľov domácich maznáčikov.

Upratovanie podľa vašich predstáv

Aplikácia iGET HOME vám umožní nastaviť špecifické oblasti a typy upratovania pre každú miestnosť.

Vysávanie a vytieranie na mieru

iGET HOME G1 je vybavený 240ml nádobkou na prach a 250ml nádržkou na vodu, takže vysáva aj vytiera podľa vašich potrieb.

Univerzálny vysávač pre všetky typy podláh

Parkety, lino, koberce s vysokým vlasom - tento vysávač zvládne akýkoľvek povrch vďaka svojej chytrej technológii BoostIQ.

Bezpečný a efektívny

Prekážky obkrúžia bez nárazov a dokáže prekonať prahy až do výšky 1,8 cm.

Vybavený šiestimi režimami upratovania

Automatický mód, bodový mód, mód upratovania vyznačenej oblasti, čistenie pozdĺž stien a ďalšie.

Ideálne pre domácnosti s domácimi miláčikmi

Vysávač je vybavený kefou na zvieracie chlpy a kombinovaný s HEPA filtrom je ideálny pre alergikov a astmatikov.

Jednoduchá údržba

Vďaka kompatibilite so stanicou iGET HOME Station GS1 môže vysávač pracovať až 2 mesiace bez potreby vášho zásahu.

Technické špecifikácie

  • Jazyk manuálu: SK, SK, DE, EN, PL, HU
  • Typ povrchu: na všetky druhy podláh, na koberce aj s vysokým chlpom, na tvrdé povrchy, na mäkké povrchy, na linoleum, na plávajúce podlahy, na parkety a iné drevené podlahy
  • Určenie: suché čistenie, mokré čistenie, suché a mokré čistenie zároveň počas jedného upratovania, pre alergikov, na zvieracie chlpy
  • Funkcia: automatické dobíjanie, pokračovanie upratovania po samostatnom dobití, senzor proti pádu, odolnosť kief proti namotávaniu vlasov, senzor proti nárazu, voľba upratovaných miestností, vysatie viacerých miestností, adaptácia na povrch podlahy, funkcia odloženého upratovania, plánované upratovanie, česká hlasová lokalizácia, zakázané zóny, pamäť na päť podlaží, kompatibilná so stanicou iGET HOME Station GS1
  • Objem nádoby na prach/nádoby na vodu: 250ml / 240ml
  • Počet bočných štetcov: 2
  • Prekonanie prekážky do výšky: 1,8 cm
  • Navigácia: Gyroskop
  • Typ motora: BLDC
  • Ovládanie: Aplikácia, tlačidlo
  • Typ filtra: High Efficiency filter, HEPA H13 filter, umývateľný filter, penový filter
  • Výška vysávača: 9,3 cm
  • Šírka vysávača: 32 cm
  • Hĺbka vysávača: 32 cm
  • Hmotnosť vysávača: 3,2 kg
  • Rozmery stanice: 16,5x24x32 cm
  • Váha stanice: 2,5 kg
  • Mobilné aplikácie: iGET HOME
  • Farba: Čierna
  • Typ batérie: Li-ion
  • Doba nabíjania: 4 h
  • Doba prevádzky: 120 min
  • Kompatibilita: iGET HOME, Wi-Fi, Google Assistant, Amazon Alexa
  • Hlučnosť: 64 dB
  • Príkon: 42 W
  • Rozmery balenia: 42x34x36 cm
  • Váha balenia: 8 kg
  • Obsah balenia: robotický vysávač iGET HOME Typhoon G1, stanica pre robotický vysávač iGET HOME Station GS1, nabíjacia stanica, 1x univerzálna hlavná kefa, 1x kefa na zvieracie chlpy, 2x pravá bočná kefka, 2x ľavá bočná kefka, 2x mopovací , 1x rezák na vlasy, užívateľský manuál v SK/SK/DE/EN/PL/HU

Parametre

Druh tovaru
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 6022 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 55000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.