Homematic IP Rozšírená štartovacia sada - zabezpečovací systém
275,47 €
241,15 €
200,96 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Homematic IP Rozšírená štartovacia sada - zabezpečovací systém
EAN: 703123017732
Popis produktu
Chytrá ochrana vašej domácnosti je teraz na dosah ruky s Homematic IP Rozšírenou štartovacou sadou.
Čo obsahuje sada?
- Centrálnu jednotku HmIP-HAP
- 2x PIR detektor pohybu so senzorom jasu HmIP-SMI
- Magnetický okenný a dverný senzor HmIP-SWDM
- Vnútornú poplachovú sirénu HmIP-ASIR-2
- Bezdrôtovú kľúčenku HmIP-KRCA
Centrálna jednotka - srdce systému
Centrálna jednotka HmIP-HAP umožňuje bezdrôtové prepojenie všetkých zariadení a ich ovládanie pomocou mobilnej aplikácie.
Vnútorný poplachový detektor pohybu
Detektor pohybu HmIP-SMI je aktivovaný akonáhle jeho PIR senzor zachytí pohyb počas aktívnej ochrany.
Magnetický poplachový kontakt
Senzor HmIP-SWDM je aktivovaný, akonáhle dôjde k oddialeniu častí s magnetmi.
Vnútorná siréna
Vnútorná siréna HmIP-ASIR-2 vás spoľahlivo upozorní na nebezpečenstvo a vystraší narušiteľa.
Diaľkový ovládač po ruke na kľúčoch
Diaľkový ovládač HmIP-KRCA umožňuje individuálne ovládanie ďalších prístrojov a funkcie zabezpečovacej časti systému.
Kapacita systému
K Centrálnej jednotke HmIP-HAP je možné pripojiť až 15 užívateľov a 80 komponentov systému.
Hlasové ovládanie
Systém podporuje hlasové ovládanie a komunikáciu s Google Assistant, Amazon Alexa a technológiou Home Connect Plus.
Jednoduchá inštalácia
Bezdrôtová komunikácia a batériová prevádzka umožňuje jednoduchú inštaláciu bez potreby kabeláže.
Kľúčové vlastnosti
- Inteligentný bezdrôtový zabezpečovací systém a múdra domácnosť v jednom
- Sada zabezpečenia zahŕňa 6 zariadení na zabezpečenie objektu a detekciu potenciálnych hrozieb
- Možnosť rozšírenia systému o ďalšie výrobky Homematic IP
- Podpora hlasového ovládania (Amazon Alexa, Google Assistant)
- Podpora Home Connect Plus
Obsah balenia:
- 1x Centrálna jednotka HmIP-HAP
- 2x PIR detektor HmIP-SMI
- 1x Magnetický okenný a dverný senzor HmIP-SWDM
- 1x sirénu HmIP-ASIR-2
- 1x Bezdrôtovú kľúčenku HmIP-KRCA
- príslušenstvo
- montážny materiál
- slovenský návod
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.