Homematic IP Nástenný termostat so senzorom vlhkosti
58,66 €
52,82 €
44,02 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Homematic IP Nástenný termostat so senzorom vlhkosti
EAN: 4047976431595
Popis produktu
Homematic IP prináša revolučné riešenie pre múdre domácnosti. Bezdrôtový nástenný termostat so senzorom vlhkosti (HmIP-WTH-2) je jedným z nich.
Inteligentná regulácia teploty a vlhkosti
Termostat s podsvieteným LED displejom zobrazuje teplotu a vlhkosť. Umožňuje časovo riadenú reguláciu teploty a ovládanie niekoľkých termostatických radiátorových hlavíc.
Systémová prevádzka
Termostat je možné prepojiť s Centrálnou jednotkou (HmIP-HAP) pre pohodlné nastavenie a ovládanie systému chytrej domácnosti.
Inteligentné ovládanie
Nástenný termostat vie ovládať prevádzku riadenia vykurovania, chladenia a efektívne riadiť vzduchotechniku alebo ventiláciu.
Funkcia Boost
Pre rýchle vykúrenie miestnosti je možné využiť funkciu Boost. Po krátkom stlačení ovládacieho tlačidla prstenca dôjde k aktivácii režimu Boost.
Unikátne riešenie
Termostaty Homematic IP riadi priestorovú teplotu v miestnosti a proces vykurovania podľa individuálnych potrieb, čo vedie k okamžitej úspore a zníženiu výdavkov na energie až o 30%.
Hlasové ovládanie
Systém chytrej domácnosti Homematic IP podporuje hlasové ovládanie a komunikáciu s Google Assistant a Amazon Alexa.
Jednoduchá montáž
Bezdrôtová komunikácia a batériová prevádzka ponúka možnosť jednoduchej inštalácie bez potreby kabeláže.
Obsah balenia
- 1x Nástenný termostat so senzorom vlhkosti
- 1x výmenný rámček
- 1x montážna doska (držiak na stenu)
- 2x alkalická AAA batéria
- montážny materiál
- slovenský návod
Technické parametre
Rad: Homematic IP
Napájací zdroj: 2x 1,5V LR03/mikro/AAA
Prúdový odber: 50mA max.
Životnosť batérií: 2 roky (obvykle)
Stupeň krytia: IP20
Prevádzková teplota: 0 až 35 °C
Rozmery (Š x V x H): bez rámčeka 55 x 55 x 23.5 mm
vrátane rámčeka 86 x 86 x 25 mm
Rozmery balenia: 122 x 112 x 48 mm
Hmotnosť: 100g (vrátane batérií)
Hmotnosť vrátane obalu: 205,9g
Pracovná frekvencia: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz
Bezdrôtový dosah (v otvorenom priestore): 250m
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.