FRISKIES 15kg Balance s kuraťom a zeleninou
45,14 €
30,26 €
27,51 € bez DPH

Pri kúpe tohto produktu získavate automaticky darček zadarmo.
Popis a parametre
Kompletné krmivo pre dospelé psy
Friskies® Balance je zdrojom kvalitných bielkovín a ďalších živín, ktoré váš pes potrebuje k šťastnému rodinnému životu.
Friskies® 5 sľubov
Vo chvíli, keď ste si priviedli domov psa, zaviazali ste sa, že sa o neho budete starať a správne ho kŕmiť. Rovnaký sľub sme urobili aj my vo Friskies®. Vďaka lahodnému a kvalitnému krmivu prinášame šťastie psom každý deň už po celé generácie. A s touto cťou zároveň prichádza veľká zodpovednosť, preto vždy robíme maximum pre vášho psa a pre vás. 5 sľubov, pretože nám záleží na:
- Výžive: 100% kompletné a nutrične vyvážené lahodné krmivo, s kombináciou živočíšnych a rastlinných bielkovín
- Kvalite: počas nášho výrobného procesu vykonávame stovky denných kontrol
- Odbornosti: vyvinuté Purina odborníkmi na výživu
- Dohľadateľnosti: vyrobené z vysoko kvalitných surovín, starostlivo vybraných od dôveryhodných dodávateľov
- Záväzku do roku 2025: zaväzujeme sa, že do roku 2025 budú naše obaly 100 % recyklovateľné alebo znovupoužiteľné.
Všetky naše receptúry sú bez umelých farbív a konzervantov.
- Pevná stolica vďaka dobrému tráveniu
- Podporuje lesklú srsť a hladkú kožu
- Podporuje silné zuby a ďasná
- Podporuje čulosť a prináša iskru do jeho očí.
Obilniny (celozrnné 64 %), mäso a výrobky živočíšneho pôvodu (10 %, z toho 2 % kura a 2 % hovädzie), oleje a tuky, vedľajšie výrobky rastlinného pôvodu, bielkovinové extrakty rastlinného pôvodu, minerálne látky, zeleniny (0,6 % sušenej zeleniny, zodpovedá 4 % zeleniny)
Doplnkové látky:
Nutričné doplnkové látky:
oi/kg:, vit A: 19000, vit D3: 1100, vit E: 90, mg/kg:, síran železnatý monohydrát: (Fe:): 78, jodičnan vápenatý bezvodý: (I:): 1,9, síran meďnatý pentahydrát: (Cu:): 8,7, síran manganatý monohydrát: (Mn:): 5,9, síran zinočnatý monohydrát: (Zn:): 110, seleničitan sodný: (Se:): 0,19, vitamíny skupiny B: 75, Farbivá(1) a antioxidanty, (1)bez umelých farbív, Analytické zložky:
, proteín: 20 %, obsah tuku: 10 %, obsah anorganických látok: 8 %, hrubá vláknina: 3,5 %, omega-6 mastná kyselina: kyselina linolová: 1,7 %, omega-3 mastná kyselina: kyselina linolénová: 0,1 %
Kŕmny návod:
Krmivo môže byť podávané samostatne alebo v kombinácii s Friskies® kapsičkami: Denná kŕmna dávka pre dospelého psa: Iba granule: Trpasličie plemená 1 - 5 kg: 40 - 120 g, Malé plemená 5 - 10 kg: 120 - 190 g, Stredne veľké plemená 10 - 25 kg: 190 - 350 g, Veľké plemená 25 - 45 kg: 350 - 515 g, Extra veľké plemená 45 - 70 kg: 515 - 695 g. Granule + počet kapsičiek (100 g *): Hmotnosť psa 10 kg: 100 g + 4 kapsičky; Hmotnosť psa 20 kg: 190 g + 5 kapsičiek, Hmotnosť psa 25 kg: 195 g + 7 kapsičiek, Hmotnosť psa 45 kg: 340 g + 8 kapsičiek. * akékoľvek "Friskies® vrecko v šťave 100 g" pre dospelých psov. Dostupnosť sa môže v jednotlivých krajinách líšiť. Kŕmne dávky sú určené pre dospelých stredne aktívnych psov v prirodzenom prostredí. Individuálne potreby sa môžu líšiť. Kŕmnu dávku je potrebné prispôsobiť tak, aby si váš pes udržal optimálnu hmotnosť. Čerstvá pitná voda by mala byť vždy k dispozícii. Balenie obsahuje krmivo zhruba pre nasledujúci počet misiek (dní), záleží na veľkosti balenia: 50. Táto hodnota je spočítaná pre dospelého psa s hmotnosťou 20 kg za normálne aktivity.
Krmivo skladujte na chladnom a suchom mieste.
Obal krmiva neslúži na hranie. Uchovávajte ho mimo dosahu detí a zvierat, zabránite tak prípadnému uduseniu.
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.