EZVIZ C1C-B (1080P, H.265)
39,56 €
37,04 €
30,87 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
EZVIZ C1C-B (1080P, H.265)
Popis
Model C1C-B od spoločnosti EZVIZ je kompaktná Wi-Fi kamera, ktorá dokáže zaznamenávať živé udalosti a chrániť vašu rodinu.
Pomocou tejto kamery budete vždy informovaní o tom, čo sa deje doma, aj keď ste preč.
Dizajn a umiestnenie
Kamera je dostatočne malá, aby sa zmestila kamkoľvek a jej montáž je veľmi jednoduchá.
Jej design umožňuje jednoduchú konfiguráciu pre najlepší možný výkon.
Upozornenie a detekcia
Pokiaľ kamera zachytí nejakú podozrivú aktivitu, automaticky vás upozorní.
Detekcia pohybu je jednou z hlavných funkcií tohto modelu.
Výkon a svetelné podmienky
Táto kamera ponúka brilantný výkon bez ohľadu na zmeny svetelných podmienok.
Pokročilé vstavané infračervené svetlo LED zaisťuje dosah nočného videnia až 12 m.
Kľúčové vlastnosti
- Podpora siete Wi-Fi 2,4 GHz
- 1080p
- Detekcia pohybu
- Tri režimy výstražných zvukov
- Režim spánku
- 108° širokouhlý objektív
- Obojsmerný hovor
- Nočné videnie až do 12 m
- Podpora kariet MicroSD (až 256 GB)
- Úložisko CloudPlay EZVIZ
Technické parametre
Obrazový snímač: 1/3" CMOS s progresívnym skenovaním
Rýchlosť uzávierky: Automaticky sa prispôsobujúca uzávierka
Objektív: 2,8 mm, zorný uhol: 108 ° (diagonálne), 91 ° (horizontálne), 50 ° (vertikálne)
Deň a noc: Infračervený filter s automatickým prepínaním
Nočné videnie: 12 m
Max. rozlíšenie: 1920 × 1080
Snímkový kmitočet: Max 25 sn./s., automatická adaptácia počas sieťového prenosu
Kompresia videa: H.265
Prenosová rýchlosť videa: Ultra HD, HD, plynulé video, adaptívna prenosová rýchlosť.
Max. prenosová rýchlosť: 1 Mb/s
Inteligentné upozornenie: Detekcia pohybu
Obojsmerný hovor: Podporované
Štandard: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n
Frekvenčné pásmo: 2.4 GHz ~ 2.4835 GHz
Zabezpečenie: 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK
Prenosová rýchlosť: 11b: 11Mbps, 11g: 54Mbps, 11n: 72Mbps
Miestne úložisko: Slot na kartu MicroSD (max. 256 GB)
Cloudové úložisko: Cloudové úložisko EZVIZ
Prevádzkové podmienky: -10 až 45 °C, Vlhkosť < 95 % (nekondenzujúca)
Napájanie: 5 V jednosm. / 1 A
Spotreba elektrickej energie: Max 3,0 W
Rozmery: 63 × 63 × 103 mm
Čistá hmotnosť: 83 g
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.