BROTHER skener ADS-2800W DUALSKEN (až 30 str / min, 600 x 600 dpi, DUALSKEN, LCD, 512MB) WiFi + LAN
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
http://www.brother.co.uk/scanners/ads2800w
Vlastnosti a špecifikácie
Všeobecné
Typ | stolný |
---|---|
Displej | farebné dotykové LCD |
Veľkosť LCD | 9,3 cm |
Sensor viacnásobného podania | áno |
RAM | 256 MB |
Možnosti pripojenia
USB rozhranie | USB 2.0 |
---|---|
Rozhranie drôtovej siete | Ethernet (10Base-T/100Base-TX) |
Rozhranie bezdrôtovej siete Wi-Fi | IEEE 802.11b/g/n |
Rozmery a hmotnosť
Rozmery balenia | 383 x 291 x 285 (Š x H x V) mm |
---|---|
Hmotnosť balenia | 5,7 kg |
Rozmery zariadenia | 299 x 220 x 179 (Š x H x V) mm |
Hmotnosť zariadenia | 3,6 kg |
Spotreba energie
Prevádzka | 20 W |
---|---|
Režim pripravený | 4 W |
Vypnuté | 0.4 W |
Režim spánku | 2 W |
Akustický výkon | 62.5 dB |
Akustický tlak | 49 dBA (maximálne) |
Prostredie
Prevádzková vlhkosť | 20 - 80% |
---|---|
Prevádzková teplota | 5 - 35°C |
Životné prostredie
Ekologický štítok Energy Star | áno |
---|
V balení
Podkladový list | áno |
---|---|
Iné | kalibračný list |
Podkladový list na plastové karty | áno |
Napájací kábel | áno |
Príručka bezpečnosti výrobku | áno |
DVD-ROM | ovládače pre Windows a Mac OS |
USB kábel | áno |
Príručka používateľa | áno |
Stručný návod na obsluhu | áno |
Typy médií
Typy a veľkosti | štandardný papier, tenký papier, hrubý papier, hrubší papier, recyklovaný papier, vizitky a plastové karty |
---|---|
Hmotnosti | 52 - 110 g/m2(viac listov papiera), |
Veľkosti médií | viac listov papiera (Š x D): 51 - 215,9 x 70 - 355,6 mm, |
Sieť
IPv4 | áno |
---|---|
Sieťové protokoly | ARP, RARP, BOOTP, DHCP, PIPA(Auto IP), WINS/NetBIOS name resolution, DNS Resolver, mDNS, LLMNR responder, Custom Raw Port/Port9100, SMTP Client, FTP Client a Server, LDAP Client, CIFS Client, SNMPv1/ v2c/v3, HTTP/HTTPS server, TFTP klient a server, ICMP, Web Services (Scan), SNTP Client |
Drôtová sieť | Ethernet (10Base-T/100Base-TX) |
Zabezpečenie drôtovej siete | APOP, POP pred SMTP, SMTP-AUTH, SSL/TLS (HTTPS, SMTP), SNMP v3 802.1x (EAP-MD5, EAP-FAST, PEAP, EAP-TLS, EAP-TTLS), Kerberos |
Bezdrôtová sieť Wi-Fi | IEEE 802.11b/g/n |
Zabezpečenie bezdrôtovej siete | APOP, POP pred SMTP, SMTP-AUTH, SSL/TLS (IPPS, HTTPS, SMTP, POP), SNMP v3, 802.1x (LEAP, EAP-FAST, PEAP, EAP-TLS, EAP-TTLS), Kerberos |
Operačné systémy a programy
Podporované OS | Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 / Vista / XP / RT (32-bit a 64-bit verzia), Mac OS X 10.7 - 10.11, Linux, iOS, Android™, Windows Phone |
---|
Skenovanie
Obojstranné skenovanie | áno |
---|---|
Kapacita automatického podávača dokumentov | 50 listov |
Skenovanie do | emailu, obrázku, súboru, OCR, sieťové zložky, FTP, USB, webových aplikácií, na emailový server alebo tlačiareň |
Rýchlosť skenovania A4 (farebne) | 24 str./min. |
Stupne šedej | 256 úrovní |
Kompatibilita ICA | áno |
Rozlíšenie skenovania (interpolované) | 1200 x 1200 dpi |
Kompatibilita ISIS | áno |
Detekcia hromadného podávania | áno |
Snímač papiera | áno |
Kompatibilita SANE | áno |
Rozlíšenie skenovania (optické) | 600 x 600 dpi |
Kompatibilita WIA | áno |
Ďalšie funkcie
Dropbox | áno |
---|---|
Google Drive | áno |
iPrint&Scan | áno |
Záruka
Záručná doba | 36 mesiacov pobezplatnej registrácii |
---|
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.