Baseus Cafule nabíjací / dátový kábel USB na Lightning 2, 4A 3m, červená-červená

- 37%

ilustračné foto

Baseus Cafule nabíjací / dátový kábel USB na Lightning 2, 4A 3m, červená-červená
Baseus Cafule nabíjací / dátový kábel USB na Lightning 2, 4A 3m, červená-červená
Baseus Cafule nabíjací / dátový kábel USB na Lightning 2, 4A 3m, červená-červená
Baseus Cafule nabíjací / dátový kábel USB na Lightning 2, 4A 3m, červená-červená
Obj. číslo
31072623
OEM
CALKLF-R09
Výrobca
Baseus
0 hodnotenie
Vypredané

Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.

Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Baseus Cafule nabíjací / dátový kábel USB na Lightning 2, 4A 3m, červená-červená

Popis produktu

Baseus Cafule je kábel USB – Lightning. Podporuje nabíjanie až 2A a prenos dát 480Mbs.

Trvanlivosť a dizajn

Navrhnutý pre dlhodobé a intenzívne použitie. Špeciálny oplet zabraňuje treniu a lámaniu kábla.

Štýlový dizajn sa hodí do každého prostredia. Remienok umocňuje dobrý vzhľad kábla a uľahčuje jeho skladovanie.

Parametre

  • Model: Cafule kábel USB pre lightning
  • Dĺžka: 300 cm
  • Farba: červená / čierna
  • Výstupný prúd: až 2 A
  • Prenos dát: 480 Mb/s
  • Povrchová úprava: hliník, nylon, TPE
  • Kompatibilita: Zariadenie Apple s konektorom Lightning
  • Kód výrobcu: CALKLF-R91

Výhody

Vďaka prúdu 2 A a silným medeným vodičom vo vnútri kábla zaručuje bezpečnú obnovu energie.

Prenos dát 480 Mb/s. Obojstranný konektor zvýši životnosť zásuvky v zariadení a zaistí pohodlie pri pripájaní kábla.

Najkritickejšie miesto každého kábla - spoj medzi káblom a zástrčkou - bolo dodatočne zosilnené, aby sa zabránilo jeho zlomeniu.

Kábel je uložený v robustnom textilnom opletení. Riadiaca čipová sada prispôsobuje prúd zariadenia a chráni ho pred poškodením.

Súčasťou balenia - opasok na suchý zips pre ľahké uloženie kábla.

Povrchová úprava káblov

Kábel je vybavený elegantnými a robustnými zástrčkami, ktoré sú odolné proti oderu a oxidácii.

Opletená tkanina z nylonových vlákien pevne omotaná okolo kábla poskytuje dodatočnú ochranu, pružnosť a odolnosť.

Konštrukcia pomáha obmedziť štiepenie a zvyšuje odolnosť, takže sa ľahko vyrovná s každodenným používaním.

Najcitlivejšie miesto každého kábla – spojenie medzi káblom a zástrčkou – bolo navyše zosilnené pružným PVC.

Organizácia s opaskom

Štýlový akcent pomáha nielen so vzhľadom, ale aj s udržiavaním poriadku. Už žiadne neprehľadné káble na pracovnom stole alebo siahanie do tašky pre zamotaný kábel.

3 metre dlhý kábel - táto veľkosť vám dáva úplnú voľnosť pohybu, či už príslušenstvo používate doma alebo napríklad v aute.

Zabezpečenie

Kábel sa stará aj o telefón a batériu. Vďaka vylepšenej technológii inteligentného nabíjania zabraňuje prebíjaniu smartfónu, poskytuje stabilný prúd a pomáha predlžovať životnosť batérie.

Zariadenie môžete počas nabíjania voľne používať bez obáv z jeho poškodenia. - Umožňuje bezproblémovú prácu s akýmkoľvek zariadením s konektorom Lightning.

Inteligentný riadiaci systém zisťuje parametre zariadenia a podľa toho upravuje jeho výkon.

Má niekoľko úrovní ochrany - proti prebitiu, vybitiu, prepätiu, prehriatiu, nadprúdu, skratu a elektromagnetickému poľu. Kompletná ochrana príslušenstva aj telefónu.

Parametre

Druh príslušenstva
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.