Yeelight Ceiling Light A2101C450 (starry)

- 10%

ilustračné foto

Yeelight Ceiling Light A2101C450 (starry)
Obj. číslo
31073082
OEM
YLXDD-0017
Výrobca
Yeelight
Vernostné body: 4
0 hodnotenie
Skladom 13 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

105,40 €

95,00 €

79,17 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 94,37 €
Skladom 13 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

95,00 €

105,40 €

79,17 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Obr. Klíčové vlastnosti 1680022a

Kľúčové vlastnosti

  • Inteligentné ovládanie, diaľkové ovládanie, možnosť hlasového ovládania
  • Ilúzia hviezdnej oblohy
  • Určené pre miestnosť 10-15 m2
  • Možnosť nastavenia farebnej teploty 2700K až 6500K
  • Vysoký index podania farieb Ra95 - prirodzenej farby aj pod umelým svetlom
  • Bezpečné pre oči, nebliká, RGO Blue Light Safety level
  • Jednoduchá inštalácia
  • Stropné svetlo je odolné proti prachu a hmyzu
  • Možnosť ovládania aj cez diaľkový ovládač Yeelight alebo Smart Dimmer
  • Prepojenie WLAN IEEE 802.11 b/g/n 2,4 GHz a Bluetooth 4.2
  • Kompatibilný s Google Assistant, Apple HomeKit, Samsung Smart Things, Amazon Alexa
  • Integrácia do Xiaomi Mi Home
Obr. Stropní světlo Yeelight Ceiling Light A2101C450 1680022b

Stropné svetlo Yeelight Ceiling Light A2101C450

Či už potrebujete vybaviť svetlom spálňu, obývaciu izbu alebo detskú izbičku, stropné svetlo Yeelight Ceiling Light A2101C550 v minimalistickom dizajne perfektne zapadne. Mäkké svetlo z Yeelight svietidla osvieti celú miestnosť bez zbytočných tieňov. Môžete si vybrať z mnohých preddefinovaných režimov a nastaviť si tú pravú kombináciu jasu a teploty svetla pre každú dennú dobu. Vysoký index podania farieb zaistí svetlo takmer nerozoznateľné od denného svetla, môžete si užívať rovnako jasné a nevyblednuté farby ako pri prirodzenom osvetlení. Naopak zaspávanie uľahčí Moonlight režim s ultra minimálnym jasom, ktorý uľaví unaveným očiam, rovnako ako svit mesiaca.

Obr. Inteligentní ovládání stropního světla Yeelight 1680022c

Inteligentné ovládanie stropného svetla Yeelight

Stropné svetlo Yeelight Ceiling Light A2101C550 je možné pohodlne ovládať cez váš mobilný telefón pomocou aplikácie Yeelight, hlasových asistentov, pomocou Yeelight ovládača alebo cez Yeelight Smart Dimmer. Behom niekoľkých sekúnd si prispôsobíte farebnú teplotu osvetlenia presne podľa vašich aktuálnych potrieb. Svetlo je možné okrem dedikovanej aplikácie Yeelight začleniť aj do aplikácie Xiaomi Mi Home.

Poteší vás možnosťou ovládania pomocou Wi-Fi / BT ovládacích prvkov - cenami ovenčený Smart dimmer či diaľkový ovládač Yeelight Remote Control sa predávajú samostatne a nie sú súčasťou balenia.

Nechýba ani kompatibilita s hlasovými asistentmi Google Assistant, Apple HomeKit, Samsung Smart Things, Amazon Alexa (cez dedikovanú bránu danej platformy).

Technické parametre

Technické parametre

  • Kompatibilita: Apple HomeKit, Google Assistant, Amazon Alexa, Xiaomi Mi Home
  • Pripojenie: Bluetooth
  • Štýl: Moderné
  • Farba: Biela
  • Materiál: Plast
  • Typ svetla Stropný
  • Určenie: Vnútorné
  • Ďalšie vlastnosti: Stmievateľnosť, SMART, Mobilné aplikácie, Diaľkové ovládanie
  • Rozmery: 9,3 x 49,5 x 49,5 cm
  • Zdroj svetla: Integrovaný LED
  • Typ žiarovky: LED
  • Svetelný tok: 3 500 lm
  • Farebná teplota svetla: Teplá biela
  • Minimálna chromatickosť: 2 700 K
  • Vstupné napätie: 230 V
  • Príkon: 50 W
  • Napájanie: Zo siete
  • Stupeň krytia IP: IP20
  • Životnosť 25 000 h

Parametre

Produkt
Typ svetelného zdroja
Energetická trieda
Životnosť
Svetelný tok (lm)
Farba svietidla
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 6042 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 46000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

91% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.