Yeastar 4G LTE modul, 1xGSM port pre jednu SIM kartu

- 9%

ilustračné foto

Yeastar 4G LTE modul, 1xGSM port pre jednu SIM kartu
Obj. číslo
AH55459029
OEM
10000175
Výrobca
YEASTAR
Vernostné body: 15
0 hodnotenie
Skladom 1 ks, vo štvrtok u Vás

331,58 €

302,50 €

252,08 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 299,75 €
Skladom 1 ks, vo štvrtok u Vás

302,50 €

331,58 €

252,08 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Modul Yeastar 4G LTE umožňuje pripojiť ústredňu pomocou rýchlych mobilných dát a využiť tak dátové pripojenie mobilného operátora pre SIP komunikáciu. Tento typ pripojenia je ideálny pre prípady, kde nie je k dispozícii pripojenie pevnou linkou, alebo je vyžadovaná vysoká dostupnosť služieb a pripojenie cez 4G LTE modul slúžiaci ako záložná konektivita telefónnych služieb. 4G LTE modul môže slúžiť aj pre bežné hovory (prichádzajúce, odchádzajúce) mobilného operátora v rámci štandardných GSM pásmach. Pridaním tohto modulu do ústredne Yeastar radu S získate: možnosť pripojenia SIP komunikáciu cez 4G LTE dátovú konektivitu mobilného operátora záložnú konektivitu v prípade výpadku pevnej linky pripojenie SIP komunikácie pre lokality bez pevnej linky možnosť smerovať odchádzajúce hovory (všetky alebo len niektoré) do sietí mobilných operátorov a volať tak ešte lacnejšie či dokonca zadarmo možnosť prijímať hovory zo sietí mobilných operátorov na stolných telefónoch. Volajúci jednoducho zavolá na mobilné číslo, priradené SIM karte vložené do modulu. Ústredňa potom tento prichádzajúci hovor smeruje ďalej podľa pravidiel, nastavených administrátorom ústredne (napr. do hlasového menu - IVR, na spojovateľku, vyzváňaciu skupinu, volacie fronty ap.) Prijem a odosielanie SMS pomocou služby SMS to email a email to SMS (zaistenie konverzie do formátu emailovej správy či SMS podľa potreby) 4G LTE modul pracuje v pásmach LTE FDD: B1/B3/B5/B7/B8/B20 LTE TDD: B38/B40/B41 WCDMA: B1/B5/B8 Tento modul je možné použiť v ústredniach Yeastar radu S (S20, S50, S100, S300) a disponuje jedným portom (1 SIM karta). Pre ústredne Yeastar S100 a Yeastar S300 je na inštaláciu rozširujúceho modulu nutné použiť rozširujúcu kartu Yeastar EX08. GSM 1 Príjem/Odosielanie SMS správ Áno/Áno Hlasový hovor na 3G sieti Prenos dát 3G/4G Dáta (nie je možné využiť ako 4G router) Rýchlosť 4G LTE LTE-FDD: Max 150 Mbps (DL) / Max 50 Mbps (UL); LTE-TDD: Max 130 Mbps (DL) / Max 35 Mbps (UL) Rýchlosť 3G Max 384 Kbps (DL) / Max 384 Kbps (UL) Umiestnenie modulu S20&S50: Module Slot 1; S100&S300: Module Slot 1, Expansion Board 1 Anténa Možno použiť s jedným RF káblom a jednou anténou. (Pre zosilnenie signálu je možné nainštalovať 2 RF kábel, ale s výnimkou S20 ). Príručky Česká skrátená, anglická GSM pásma LTE FDD: B1/B3/B5/B7/B8/B20 LTE TDD: B38/B40/B41 WCDMA: B1/B5/B8 Podpora VoLTE Áno

Parametre

Druh tovaru

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.