Yealink WH62 Mono DECT základňa s náhlavnou súpravou na jedno ucho
168,00 €
154,72 €
128,93 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Yealink WH62 Mono DECT: Váš ideálny pracovný partner
Predstavujeme vám bezdrôtovú DECT náhlavnú súpravu Yealink WH62 Mono. Tento produkt je navrhnutý pre jedno ucho a je ideálnym riešením pre telefónnu a UC komunikáciu.
Perfektná spolupráca s hlavnými UC platformami
Yealink WH62 Mono je plne kompatibilný s hlavnými UC platformami a natívne sa integruje s Yealink IP telefónmi.
Krištáľovo čistý zvuk
Technológia Yealink Super Wideband a Acoustic Shield zaisťujú zreteľnú a čistú komunikáciu počas telefónnych hovorov a videokonferencií.
Bezdrôtový dosah a dlhá doba hovoru
S dosahom až 160 metrov a 14 hodinovou dobou hovoru je WH62 Mono ideálny pre každodenné komunikačné potreby.
Podpora inštalácie v miestach s vysokou hustotou zariadenia
WH62 Mono umožňuje bezdrôtovú komunikáciu až 200 používateľom súčasne, čo je ideálne pre veľké priestory.
Eliminácia hluku na pozadí
Vďaka technológii Yealink Acoustic Shield a zabudovaným mikrofónom je hluk na pozadí automaticky blokovaný, zatiaľ čo hlas účastníka je jasný a zreteľný.
Jednoduché pripojenie
Pripojte svoj stolný telefón priamo pomocou jedného kábla USB. WH62 Mono podporuje súčasné pripojenie k PC a IP telefónu pomocou 2 Micro USB portov obsiahnutých v základni.
Busylight pre nerušenú komunikáciu
Busylight na náhlavnej súprave alebo na BLT60 na stole sčervená, keď telefonujete, takže ľudia okolo vás vedia, že by vás nemali rušiť.
Automatické stlmenie
Keď zdvihnete mikrofón na 30 stupňov od čelenky cez hlavu, náhlavná súprava automaticky aktivuje funkciu stlmenia.
Pohodlné nosenie
WH62 Mono je navrhnutý na základe ergonomických požiadaviek a je vybavený mäkkými koženými vankúšikmi na pohodlné nosenie po celý deň.
Široká kompatibilita s Yealink zariadeniami
Užívatelia môžu využívať konzistentný zážitok z volania naprieč UC platformami vďaka širokej kompatibilite Yealink zariadenia.
Základné funkcie
- 5 funkčných tlačidiel
- 2 porty micro USB 2.0
- USB pripojenie k PC a IP telefónu
- Integrovaný LED indikátor
- Nastaviteľné rameno ramena: 320 °
- Nabíjací stojan (pre náhlavnú súpravu)
Batérie
- Doba hovoru: až 13 hodín
- Pohotovostná doba: 90 hodín
- Doba nabíjania: 2,5 hodiny (5V / 1,2A)
Možnosti ovládania
- Prijatie / ukončenie / odmietnutie hovoru
- Nastavenie hlasitosti
- Vynúti mikrofónu
- Vypnutie mikrofónu pomôcť presunutie ramienka mikrofónu
Dôležité informácie
- Citlivosť mikrofónu: -44.0+/-3 dBV
- Frekvenčný rozsah mikrofónu: 100 Hz-10 kHz
- Citlivosť reproduktora: 92.5+/-3 dB, 0.179 V
- Impedancia reproduktora: 32+/-4.8 ?
- Šírka pásma reproduktora - režim hovoru: wideband, 100 Hz - 8 kHz
- Šírka pásma reproduktora - hudobný režim: super wideband, 20 Hz - 20 kHz
- Hmotnosť náhlavnej súpravy: 80 g
- Hmotnosť základne: 208g
Obsah balenia
- Základňa
- Náhlavná sústava
- Napájací adaptér
- 1,2 m USB kábel
- 0,8m USB kábel
- Užívateľská príručka
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.