Xiaomi Mi Smart Scale White 2

- 8%

ilustračné foto

Xiaomi Mi Smart Scale White 2
Obj. číslo
AG473626
OEM
22349
Výrobca
Xiaomi
0 hodnotenie
Skladom 12 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

15,72 €

14,40 €

12,00 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 12,16 €
Skladom 12 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

14,40 €

15,72 €

12,00 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Sledujte detailne svoj tréning s váhou Xiaomi Original Mi Smart Scale 2 Máte radi fitness? Vďaka presnosti na 50 g môžete s osobnou váhou Xiaomi LPN4004GL detailne sledovať vaše pokroky. Všetko je ešte pohodlnejšie vďaka aplikácii Mi Fit. Je kompatibilný so systémami Android 4.4 a vyššie a iOS 7.0 a novší. Na zobrazenie údajov o hmotnosti a vašom pokroku využíva aplikácia prehľadné grafy. Zobrazuje aj BMI index telesnej hmotnosti, podľa ktorého si môžete upraviť režim cvičenia či diétny plán. Váha pre celú rodinu Váha Original Mi Smart Scale 2 disponuje pamätou až pre 16 osôb, vďaka ktorej jednoducho rozpozná každého člena rodiny. Osobná váha je pokrytá tvrdeným sklom a vybavená zaujímavým LED displejom, ktorý je však v pokojovom režime nenápadne ukrytý. Akonáhle na váhu Xiaomi našliapnete, displej so 161 LED diódami sa rozsvieti a ponúkne čisté a jasné zobrazenie. Displej váhy je navyše vybavený svetelným senzorom, ktorý upravuje jas podľa svojho okolia a zvyšuje tak čitateľnosť. Materiál: Tvrdené sklo Telesné dáta: telesná hmotnosť Batéria: AAA alkalická suchá batéria Výdrž Batérie: až 180dní Režim zobrazenia: LED Hmotnosť produktu: 1,2000 kg Hmotnosť balenia: 1,5000 kg Veľkosť produktu (D x Š x V): 28, 00 x 28,00 x 2,20 cm Veľkosť balenia (D x Š x V): 28,50 x 28,50 x 2,80 cm Pracovná teplota: 0 - 40 ° C Požiadavky na zariadenie: Android 4.4 / iOS 9.0 a vyššia Rozsah váženia: 100 g - 150 kg Bezdrôtové pripojenie: Bluetooth 5.0 Napájanie: 3 x AAA (nie je súčasťou balenia) Elegantné biele prevedenie Pamäť až pre 16 osôb Vybavená LED displejom Povrch z tvrdeného skla Technológia Bluetooth 4.0 Kompatibilný aj Android aj iOS Užitočná aplikácia Fit Hlavné funkcie Vysoko presný senzor každý deň sníma fyzické zmeny. Automaticky rozpozná členov rodiny na základe údajov o tele – podpora až 16 rôznych členov, s ktorými môže zdieľať aktuálne dát. Možnosť nastavenia režimu hosťa, aby aj ostatní ľudia mohli váhu využívať a získať dáta merania, avšak bez zanechania akýchkoľvek stôp. Skrytý LED display, ktorý poskytuje jasný obraz. Hladké a jemné zaoblené rohy, čím sa znižuje poškodenie hrboľov Využitie Bluetooth 5.0 s nízkou spotrebou energie, prenos dát je rýchlejší a stabilnejší Okrem telesnej hmotnosti meria aj BMI a telesný typ. Meria s presnosťou na 50g - možno využívať aj na váženie ovocia, zeleniny, balenia a pod. Body Balance test - testovanie rovnováhy užívateľa

Parametre

Druh tovaru

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.