5 x Aruba Instant On 1960 48G (40p Class4, 8p Class6 PoE) 2XGT 2SFP+ 600W Switch (5 pack)
4 334,74 €
3 901,26 €
3 251,05 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Aruba Instant On 1960 48G Switch (5 pack)
Technické špecifikácie
I/O porty a sloty:
- 12 RJ-45 autosensing 100/1000/10GBASE-T portov
- 4 SFP+ 10GbE porty
Rozmery: 350.5(d) x 442.5(w) x 43.95(h) mm
Hmotnosť: 9.6 lb (4.3 kg)
CPU: Single Core ARMv7 Cortex-A9 @2Ghz
Latencia:
- 100 Mb Latencia: < 7.4 uSec
- 1000 Mb Latencia: < 4.2 uSec
- 10000 Mb Latencia: < 1.1 uSec
Prietok: 238 Mpps
Kapacita: 320 Gbps
Spoľahlivosť a prevádzkové podmienky
MTBF: 88.8 rokov
Prevádzková teplota: 0-40 ° C, 0-10,000 ft
Prevádzková vlhkosť: 15% až 95% pri 104°F (40°C) non-condensing
Teplota pri skladovaní: -40°F až 158°F (-40°C až 70°C) až 15000 ft
Vlhkosť pri skladovaní: 15% až 90% pri 149°F (65°C) non-condensing
Výška: až 10,000 ft (3 km)
Elektrické charakteristiky
Frekvencia: 50Hz/60Hz
AC napätie: 100-127VAC / 200-240VAC
Prúd: 1.3A/0.4A
Maximálny výkon: 100-127V: 130W 200-220V: 160W
Idle výkon: 100-127V: 60W 200-220V: 80W
Zdroj napájania: Interný
Bezpečnosť a emisie
Bezpečnostné štandardy: EN/IEC 60950-1:2006 + A11:2009 + A1:2010 + A12:2011 + A2:2013, EN/IEC 62368-1, 2nd. & 3rd. Ed., UL 62368-1, 2nd. & 3rd. Ed., CAN/CSA C22.2 No. 62368-1, 2nd. & 3rd. Ed., EN/IEC 60825-1:2014 Class 1
Emisné štandardy: EN 55032:2015/CISPR 32, Class A, FCC CFR 47 Part 15: 2018 Class A, ICES-003 Class A, VCCI Class A, CNS 13438 Class A, KN 32 Class A, AS/NZS CIS A
Manažment zariadení a montáž
Management zariadenia: Aruba Instant On Cloud; Web browser; SNMP Manager
Montáž:
- Montáž do EIA-štandard 19 in. telco čajky alebo skrine. 2-post rack kit je súčasťou balenia.
- Podpora pre montáž na stôl.
- Podpora pre montáž na stenu s portami smerujúcimi nahor alebo nadol.
- Podpora pre montáž pod stôl pomocou priložených držiakov.
Transceivery
Podporované modely transceiverov:
- Aruba 1G SFP LC SX 500m MMF Transceiver (J4858D)
- Aruba 1G SFP LC LX 10km SMF Transceiver (J4859D)
- Aruba 1G SFP RJ45 T 100m Cat5e Transceiver (J8177D)
- Aruba 10G SFP+ LC SR 300m MMF Transceiver (J9150D)
- Aruba 10G SFP+ LC LR 10km SMF Transceiver (J9151E)
- Aruba 10G SFP+ do SFP+ 1m DAC (J9281D)
- Aruba 10G SFP+ do SFP+ 3m DAC (J9283D)
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.