Viking batériový generátor X-1000 + solárny panel X80
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Viking batériový generátor X-1000 + solárny panel X80
EAN produktu: 614057
Výkonný batériový generátor
Viking X-1000 je výkonný generátor s kapacitou 1010 Wh.
Všetko v jednom balení
Generátor obsahuje všetko príslušenstvo vrátane 80W solárneho panelu.
Tichý a výkonný
Inteligentný ventilátor generátora zaisťuje tichú prevádzku.
Univerzálne využitie
Dve EU zásuvky umožňujú napájať takmer akékoľvek zariadenie.
Solárny panel X80
Solárny panel X80 ponúka výkon 80W pre efektívne nabíjanie.
Ľahký a skladný
Solárny panel je ľahký a skladný, ideálny na cestovanie.
Vysoká efektivita
Monokryštalické články s efektivitou >23% na maximálne využitie slnečnej energie.
Jednoduché zapojenie
Solárny panel je ľahko zapojiteľný s generátorom Viking X-1000.
Technické špecifikácie
Model: VIKING X-1000
Batéria: Li-ion NCM polymér
Kapacita: 1010Wh/25.9V/39Ah (273 000mAh/3.7)
Napätie batérie: 25.9V
Životnosť: min. 2000 nabíjacích cyklov
Výstupné napätie: 230V/50Hz
Výstupný výkon: 1000W
Maximálne zaťaženie: 2000W/1.5s
Max. výkon sol. nabíjanie: MPPT 360W
Rozmery produktu: 475x406x120mm
Hmotnosť: 11.5kg
Materiál: Tvrdený plast
IP ochrana: IP65
Pracovná teplota: -20°C-40°C
Skladovacia teplota: 0 ° C-40 ° C
Príslušenstvo: napájací kábel, prepojovací kábel k sol. panelu, cigaretová nabíjačka, návod na obsluhu
Certifikácia: CE, RoHS, ISO
Špecifikácia solárneho panelu
Maximálny výkon: 80 W
Maximálne napájacie napätie: 19.8V
Maximálny prúd: 4.04 A
Účinnosť buniek (%): >23%
Konštrukcia: Odolná, textilná tkanina
Rozmer rozloženého modulu: 1260*415*10mm
Rozmer zloženého modulu: 415*300*25mm
Hmotnosť: 1.9Kg
Počet sol. panelov: 4
Osvedčenie: CE,ROHs,ISO
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.