TrueLife Care T3 - kontaktný teplomer
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
TrueLife Care T3 - Kontaktný teplomer
TrueLife Care T3 predstavuje moderný prístup k klasickému kontaktnému teplomeru. Meranie teploty je rýchle, presné a bezpečné.
Rýchle a presné meranie
TrueLife Care T3 meria telesnú teplotu už za 5 sekúnd. Meranie je možné vykonať na troch miestach tela - podpazušie, ústa alebo konečník. Meranie teploty vody je tiež možné.
Jednoduché ovládanie
Ovládanie teplomeru je jednoduché vďaka jednému tlačidlu. Displej s trojfarebným podsvietením ukazuje namerané hodnoty a upozorňuje na horúčku.
Bezpečnosť a výdrž
TrueLife Care T3 je bezpečný, neobsahuje ortuť ani sklo. Je vodeodolný a jeho batéria vydrží až 1000 meraní.
Presné a rýchle meranie
Teplomer TrueLife Care T3 meria teplotu za 5 sekúnd.
Trojfarebný podsvietený displej
Displej teplomera ukazuje nameranú teplotu pomocou troch farieb - zelená pre normálnu teplotu, oranžová pre zvýšenú teplotu a červená pre horúčku.
Ohybná špička
Teplomer má ohybnú špičku, ktorá je šetrná k pokožke.
4 módy merania
Teplomer umožňuje meranie teploty tela na troch miestach a taktiež meranie teploty vody.
Pamäť na 10 meraní
Teplomer si pamätá posledných 10 meraní.
Alarm pri horúčke
Teplomer upozorní na horúčku zvukovým signálom.
Automatické vypnutie
Teplomer sa automaticky vypne a tým šetrí batériu.
Vodeodolný
Teplomer je vodeodolný.
Technické parametre
- Typ: Digitálny teplomer (prediktívny)
- Rýchlosť merania: 5 - 10 sekúnd
- Rozsah merania: 32,0 °C – 43,9 °C (89,6 °F – 111,02 °F)
- Presnosť v rozmedzí od 35,5 °C do 42 °C (95,9 °F až 107,6 °F): ± 0,1 °C (± 0,2 °F)
- Presnosť v inom rozmedzí: ± 0,2 °C (± 0,4 °F)
- Režimy: Oral / Rectal / Underarm / Bath
- Displej: 3-farebné podsvietenie s indikáciou teploty
- Pamäť: Posledných 10 meraní
- Ďalšie funkcie: Ohybná špička, zvukové signály, alarm pri horúčke, prepínanie jednotiek (°C / °F), automatické vypnutie, indikácia vybitej batérie
- Batéria: 1 × CR2032
- Výdrž batérie: Cca 1000 meraní (1 rok pri meraní 3× denne)
- Stupeň krytia: IP27
- Rozmery: 14,3 cm × 2,5 cm × 1,4 cm
- Hmotnosť: 21 g (s batériou)
- Prevádzková teplota: 5 °C – 40 °C
- Skladovacia teplota: -10 °C – 50 °C
Obsah balenia
- Teplomer TrueLife Care T3
- Batéria CR2032
- Cestovné púzdro
- Návod
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.