TrueLife AIR Diffuser D3 Light - Aróma difuzér
31,12 €
23,63 €
19,69 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
TrueLife AIR Diffuser D3 Light - Aróma difuzér
Aromaterapia pre vašu domácnosť
TrueLife difuzér vytvára príjemnú atmosféru. Stačí pár kvapiek esenciálneho oleja a OilFlow technológia urobí zvyšok.
Atmosféra na mieru
Prevonia vzduch počas chvíľky. Môžete si vytvoriť relaxačnú atmosféru alebo eliminovať nepríjemné pachy.
2v1 - Difúzer a zvlhčovač
Pokiaľ nechcete aromaterapiu, naplníte nádržku iba vodou. Difúzer začne vypúšťať jemnú paru a zvlhčiť vzduch.
Jednoduchá obsluha a nízka hlučnosť
Vodná nádrž s kapacitou 120 ml vydrží 5 hodín prevádzky. Automatický indikátor nedostatku vody vypne difuzér pri nízkych hladinách vody.
Ultrazvuková technológia
Premieňa vodu na jemnú paru, ktorá sa mieša so vzduchom.
Horné plnenie
Naplnenie vodou je ľahké, stačí sňať horný kryt a naliať vodu do nádržky.
OilFlow technológie
Dve až tri kvapky esenciálneho oleja vystačia na celú nádrž. Užívajte si aromaterapiu bez nutnosti neustáleho doplňovania.
7 farebné LED podsvietenie
Na výber máte zo 7 variantov farebného LED podsvietenia.
Bez toxických látok
Difúzer je bez BPA toxických látok. Bezpečný pre celú rodinu, vrátane malých detí.
Automatické vypnutie pri nedostatku vody
Difúzer sleduje hladinu vody a pri jej nedostatku sa sám vypne.
TrueLife AIR program
Zaistite pre seba a svoju rodinu kvalitný vzduch s naším TrueLife AIR programom.
Parametre TrueLife AIR Diffuser D3 Light
- Odporúčaný izbový priestor: 25 m2
- Čas prevádzky: Až 5 hodín
- Spotreba: 5 W
- Ultrazvukový systém: ÁNO
- Počet stupňov výkonu: 1
- Objem nádrže na vodu: 120 ml
- Aromaterapia: ÁNO
- Osvetlenie: Áno – 7 farieb
Obsah balenia
- 1× TrueLife AIR Diffuser D3 Light
- 1× USB kábel
- 1× manuál
- 1× bezpečnostné inštrukcie
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.