TP-Link Tapo RV20 Mop - Vysávač robotický s mopom

- 16%

ilustračné foto

TP-Link Tapo RV20 Mop - Vysávač robotický s mopom
TP-Link Tapo RV20 Mop - Vysávač robotický s mopom
TP-Link Tapo RV20 Mop - Vysávač robotický s mopom
TP-Link Tapo RV20 Mop - Vysávač robotický s mopom
TP-Link Tapo RV20 Mop - Vysávač robotický s mopom
TP-Link Tapo RV20 Mop - Vysávač robotický s mopom
TP-Link Tapo RV20 Mop - Vysávač robotický s mopom
TP-Link Tapo RV20 Mop - Vysávač robotický s mopom
TP-Link Tapo RV20 Mop - Vysávač robotický s mopom
Obj. číslo
AGTPL00071
OEM
Tapo RV20 Mop
Výrobca
TP-Link
Vernostné body: 11
0 hodnotenie
Skladom 4 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

273,50 €

230,87 €

192,39 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 228,10 €
Skladom 4 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

230,87 €

273,50 €

192,39 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Robotický vysávač s mopom TP-Link Tapo RV20 Mop

TP-Link Tapo RV20 Mop je vysávač a mop v jednom, ktorý prináša dokonalé upratovanie vašej domácnosti. S využitím moderného navigačného systému MagSlim od spoločnosti LiDAR dokáže presne zmapovať celý priestor.

Účinné sanie a vytieranie

Prístroj ponúka až 4 úrovne sania, s maximálnym výkonom až 2700 Pa. Vďaka kombinácii vysávača a mopu je upratovanie efektívnejšie a rýchlejšie.

Perfektné upratovanie aj v ťažko dostupných miestach

Vysávač je vybavený dvoma tenkými postrannými kefami, ktoré dokážu vyčistiť aj tie najťažšie rohy vašej domácnosti. Jeho tenký dizajn umožňuje upratovanie aj v ťažko dostupných priestoroch.

Dlhá výdrž batérie

S veľkou batériou je vysávač schopný pracovať až 3 hodiny bez prerušenia. Pokiaľ je treba upratovať dlhšie, sám odíde na nabíjací dok a po nabití batérie pokračuje v upratovaní.

Minimálny hluk

Hlasitosť pri upratovaní je minimálna, iba 51 dB, takže vás nebude rušiť ani pri odpočinku.

Kľúčové vlastnosti

  • Kvalitný navigačný systém
  • 4 úrovne sania
  • Kombinácia vysávača a mopu
  • Automatické dojatie na nabíjacej stanici pri nízkom stave batérie
  • Upratovanie až 3 hodiny bez prerušenia
  • Nízka hlučnosť 51 dB
  • Možnosť ovládania cez hlasových asistentov Google Home a Amazon Alexa

Obsah balenia

  • Zariadenie
  • Napájacia stanica + adaptér
  • Držiak na vytieraciu látku
  • 2x Umývateľná vytieracia látka
  • 4x Postranná kefa
  • 2x HEPA filter
  • Čistiaca kefa
  • Užívateľský manuál

Parametre

Druh tovaru

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.