Tactical Glass Shield 5D sklo pre iPhone 7/8/SE2020 Black

- 37%

ilustračné foto

Tactical Glass Shield 5D sklo pre iPhone 7/8/SE2020 Black
Tactical Glass Shield 5D sklo pre iPhone 7/8/SE2020 Black
Obj. číslo
31068163
OEM
8596311111037
Výrobca
NoName
0 hodnotenie
Skladom 20 ks, vo štvrtok u Vás

12,37 €

7,81 €

6,51 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 7,74 €
Skladom 20 ks, vo štvrtok u Vás

7,81 €

12,37 €

6,51 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Tactical Glass Shield 5D pre iPhone 7/8/SE2020 Black

Prémiové sklo pre najlepšiu ochranu displeja.

Maximálna ochrana

Sklo chráni aj zahnuté okraje displeja a lepí po celej svojej ploche.

Bez bublín, vďaka dokonalému priľnutiu k displeju.

Displej ako nový

Hrúbka skla je 0,33 mm, na displeji je tak prakticky nerozoznateľné.

Dostatočne pevné a odolné, aby ochránilo displej telefónu pri nechcenom páde.

Oleofóbna úprava

Sklo pokryté oleofóbnou úpravou, ktorá zabraňuje zachytávaniu odtlačkov prstov.

Veľmi ľahko sa čistí a spoľahlivo odpudzuje vodu.

Inštalácia

Po inštalácii skla nedochádza k zhoršeniu dotykových vlastností displeja ani k skresleniu farebného podania displeja.

Súčasťou balenia je alkoholový obrúsok na vyčistenie a odmastenie displeja, handričku z mikrovlákna pre perfektné vyleštenie pred inštaláciou.

Vlastnosti:

  • Zahnuté okraje skla kryjú celý displej
  • Sklo lepí po celej ploche
  • Vyrobené na mieru konkrétneho modelu telefónu
  • Vysoká odolnosť proti poškriabaniu
  • Hrúbka skla iba 0,33mm
  • Oleofóbna úprava zabraňujúca zanechávaniu odtlačkov prstov a pre ľahké čistenie
  • Perfektné optické vlastnosti - neskresľuje obraz
  • Neovplyvňuje citlivosť displeja na dotyk
  • Všetko potrebné na inštaláciu v balení
  • Zakryje škrabance na displeji, telefón je potom zase ako nový

Obsah balenia:

  • Tvrdené sklo Tactical
  • Alkoholový obrúsok pre dokonalé vyčistenie displeja
  • Handrička z mikrovlákna
  • Samolepky pre pohodlnú inštaláciu skla

Rozdiely Tactical 5D vs Tactical 2.5D

5D je prémiové ochranné sklo, ktoré je tvarované tak, aby pokrylo maximum plochy displeja.

Lepí po celej ploche a zabraňuje tak vzniku bublín a vnikaniu nečistôt pod sklo.

2.5D sklo je vlastnosťami rovnaké ako 5D avšak s tým rozdielom, že je rovné, nekryje zahnuté časti displeja a končí obvykle v mieste, kde displej prestáva byť perfektne plochý.

Návod na nalepenie skla:

Displej čo najstarostlivejšie očistite priloženou handričkou namočenou v alkohole.

Po zaschnutí povrch displeja vyleštite priloženou handričkou z mikrovlákna.

Než priložíte sklo na displej, uistite sa, že na displeji nezostali žiadne, hoci najmenšie nečistoty, ktoré by bránili dokonalému priľnutiu skla.

Venujte pozornosť aj miestam okolo slúchadla, kde sa často drží prach a nečistoty, ktoré by sklo znehodnotili.

Sklo opatrne priložte nad displej, tak aby sa prekrývali presne výrezy pre kameru, slúchadlo alebo senzor priblíženia a aby sklo bolo na výšku aj šírku perfektne vycentrované.

Potom sklo pritlačte na displej a od stredu vytlačte vzduch do krajov.

Parametre

Druh tovaru
Príslušenstvo pre nositeľnosť
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.