SONY SFM128T/SDXC/128GB/277MB/UHS-II U3 / Class 10

- 6%

ilustračné foto

SONY SFM128T/SDXC/128GB/277MB/UHS-II U3 / Class 10
Obj. číslo
AH2190246157
OEM
SFM128T.SYM
Výrobca
SONY
Vernostné body: 4
0 hodnotenie
Vypredané

Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.

Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Pamäťová karta Sony Tough SF-M 128 GB Class 10 U3 UHS-II disponuje kapacitou 128 GB a využíva zbernice UHS-II na podporu pokročilých funkcií DSLR ako je napríklad rýchle fotografovanie. Karta je vhodná aj pre video zábery (8K, 4K XAVC S, AVCHD, 3D HFR a FULL HD). Maximálna rýchlosť čítania dosahuje až 277 MB/s, maximálna rýchlosť zápisu je až 150 MB/s. Tough SF-M je 18× silnejší a ohybnejší než štandardné SD médiá. Plne utesnená forma spĺňa najprísnejšie špecifikácie. Karta je odolná proti pádom až z 5m, jemnému prachu, blatu, špine aj röntgenovému žiareniu, magnetickým poliam, UV žiareniu a extrémnym teplotám a zvládne aj ponorenie do hĺbky 5m až 72h. Ak by došlo k ohrozeniu dát karty máte tiež možnosť bezplatne stiahnuť softvér File Rescue, ktorý pomôže obnoviť zmazaný obsah. * Sú navrhnuté pre najvyššiu spoľahlivosť. Telo tvarované z jedného kusu najtvrdších materiálov je v porovnaní s bežnými SD kartami 18x odolnejšie proti ohnutiu, odolné proti pádom až z 5 ma má najvyššiu úroveň odolnosti proti prachu a vodotesnosti (IP68). *File Rescue: Niekedy sa niečo pokazí a vy omylom zmažete súbory a fotografie. Softvér File Rescue je výkonný a jednoduchý nástroj na obnovu dát. Pre majiteľov pamäťovej karty značky Sony je k dispozícii na stiahnutie zadarmo. * Krehké časti odstránené z dizajnu: Odstránením krehkých častí konvenčnej karty SD - drážok a prepínače proti prepísaniu - sa veľmi zvýšila spoľahlivosť. To znižuje riziko problémov s nahrávaním dát pri poškodení. Nástroj SD Scan Bola by katastrofa, keby váš fotoaparát zrazu prestal ukladať snímky. Všetky karty SD sa časom opotrebujú a prestanú nahrávať dáta spoľahlivo. Nástroj SD Scan od spoločnosti Sony pravidelne a automaticky skenuje pamäťovú kartu SD a oznámi vám, kedy je čas vymeniť ju za novú. Katastrofa odvrátená. Dostupné pre osobné počítače a počítače Mac.

Parametre

Druh tovaru

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.