SALENTE R2, robotický vysávač (stieranie vodou a nabíjacie stanice)

- 4%

ilustračné foto

SALENTE R2, robotický vysávač (stieranie vodou a nabíjacie stanice)
Obj. číslo
AG191911
OEM
RTX-R2
Výrobca
Evolveo
Vernostné body: 7
0 hodnotenie
Skladom 1 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

156,40 €

150,06 €

125,05 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 148,69 €
Skladom 1 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

150,06 €

156,40 €

125,05 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

SALENTE R2, robotický vysávač (stieranie vodou a nabíjacia stanica) Vysáva a vytiera súčasne Mobilné aplikácie češtine Elektronické dávkovanie vody Štyri režimy upratovania Tichý BLDC motor Funkcia plánovaného upratovania HEPA filter Prevádzka až 110 minút Hlučnosť menej ako 65 dB 2v1 s mobilnou aplikáciou Vysávač Salente R2 s elektronicky riadeným dávkovaním vody vysaje a vytrie celý váš byt a ešte sa potom sám automaticky nabije. Vysávač môžete ovládať pomocou mobilnej aplikácie v slovenskom jazyku, ponúka štyri režimy upratovania a je vybavený kvalitnou filtráciou s HEPA filtrom. Vysáva a vytiera súčasne Salente R2 je vybavený samostatným zásobníkom na nečistoty a zároveň druhým elektronicky riadeným zásobníkom na vodu. Vysávač tak pri jednom prejazde vysáva nečistoty a súčasne stiera podlahu vlhkým mopom. Tým dosahuje efektívnejšie a rýchlejšie upratovanie. Vytieranie pre všetky typy podlahy Múdra elektronika zaistí plynulé dávkovanie vody v troch rôznych úrovniach a bez nadmerného premáčania podlahy. Voľbou vhodnej úrovne vytierania môžete Salente R2 použiť na všetky druhy podláh vrátane drevených. Štyri režimy upratovania Salente R2 ponúka štyri upratovacie režimy, pomocou ktorých bude vaša domácnosť vždy perfektne uprataná. Môžete využiť Automatické upratovanie, pri ktorom vysávač inteligentne optimalizuje svoju trasu. Alebo môžete využiť upratovanie po obvode, kedy vysávač pôjde pozdĺž stien a pomocou dvojice rotačných kefiek vymetie a vysaje každú nečistotu. Ak potrebujete upratať napríklad rozsypanú múku, môžete použiť intenzívne upratovanie v špirále. Kľukatý pohyb je ideálny pre veľké miestnosti. Mobilné aplikácie v slovenskom jazyku Robotický vysávač Salente R2 je možné ovládať mobilnou aplikáciou v slovenskom jazyku. Aplikácia umožňuje jednoduchú obsluhu vysávača, podáva informácií o aktuálnej stave alebo o úrovni nabitia batérie. Vysávač podporuje aj technológiu ovládania hlasom a vďaka tomu ho môžete ovládať pomocou hlasových povelov. Mobilná aplikácia je určená pre operačné systémy Android a iOS. Pokiaľ nie ste priaznivci mobilných technológií alebo nemáte WiFi pripojenie, môžete vysávač ovládať priloženým diaľkovým ovládačom alebo tlačidlami na jeho tele. Upratuje kedykoľvek Súčasťou mobilnej aplikácie je plánovací kalendár, kde si ľahko zvolíte čas, kedy má vysávač začať s upratovaním. Môžete tak v kľude odísť do práce alebo za zábavou a po vašom návrate bude všetko perfektne upratané. Dvojstupňová filtrácia s umývateľným HEPA filtrom Dvojstupňová filtrácia s umývateľným HEPA filtrom pomáha zachytiť jemný prach, alergénne roztoče či zvieracie alergény. Zabraňuje aj úniku drobných čiastočiek prachu späť do vzduchu. Údržba vysávača je veľmi jednoduchá ak jeho prevádzke nepotrebujete papierové výmenné vrecká. Hepa filter je umývateľný a je možné ho vyčistiť a používať opakovane. Moderný, tichý a výkonný BLDC motor Osadený výkonný BLDC motor dosahuje dlhodobú životnosť, vyššiu spoľahlivosť, tichší chod a hlavne úspornejšiu prevádzku oproti klasickým motorom. Vysokokapacitná Li-Ion batéria Vysokokapacitná Li-Ion batéria s kapacitou 2 500 mAh zaistí energiu na upratovanie na dlhú dobu. Po skončení upratovania sa vysávač automaticky vráti do nabíjacej stanice, aby bol po dobití opäť pripravený na ďalšie upratovanie. • vysáva a vytiera súčasne • mobilné aplikácie v CZ/SK/HU/RO/EN • štyri režimy upratovania • elektronicky riadené vytieranie • plánované upratovanie • dvojstupňová filtrácia s HEPA filtrom • ovládanie hlasom Alexa / Google Home • dva režimy sacieho výkonu • tri úrovne pre mokré vytieranie • dvojica antistatických bočných kefiek • senzory na ochranu vysávača a nábytku • senzory proti pádu zo schodov • režim upratovania automatický, obvodový, špirála, kľukato a ručná • bezvrecková prevádzka • automatické nabíjanie v nabíjacej stanici • ovládanie tlačidlom na tele vysávača • podpora WiFi pripojenie • aktualizácia firmware cez mobilnú aplikáciu • doba upratovania 110 minút na jedno nabitie • tichá prevádzka, menej ako 65 dB • vhodná pre všetky typy tvrdých podláh a nízke koberce • umývateľný HEPA filter • moderný a tichý BLDC motor • vysoký sací výkon až 1400 Pa • nádoba na prach, 250 ml • elektronicky riadená nádoba na vodu, 250 ml • vysokokapacitná Li-Ion batéria 2 500 mAh • infračervené diaľkové ovládanie • priemer 300 mm • výška 74 mm • hmotnosť 2,5 kg Obsah balenia • Robotický vysávač Salente R2 • zásobník na prach na vysávanie (250 ml) • zásobník na vodu na mokré mopovanie (250 ml) • infračervené diaľkové ovládanie • 2x AAA batérie • dobíjacia základňa • 230 V napájací zdroj • náhradný HEPA filter • náhradná mopovacia tkanina z mikrovlákna • náhradná bočné čistiace kefy, 2 ks • čistiaca kefka • užívateľský manuál

Parametre

Druh tovaru

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5996 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.