Salente G4, robotický vysávač, stieranie vodou, UVC sterilizácia, biely
198,54 €
186,56 €
155,47 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Salente G4: Robotický vysávač 3v1 s mobilnou aplikáciou
Vysáva, vytiera a dezinfikuje pomocou UVC lampy.
SMART gyroskopická navigácia
Optimalizuje upratovanie na čo najlepšie výsledky.
Ovládanie kdekoľvek
Jednoduché ovládanie cez mobilnú aplikáciu v češtine.
Upratovanie bez vírusov a baktérií
Pridajte dezinfekčný prostriedok pre ešte vyššiu úroveň upratovania.
UV-C dezinfekcia
UVC lampa ničí 99,99% vírusov a baktérií na ožarovanom povrchu.
Vysávanie a vytieranie súčasne
Upratovanie je vďaka kombinovanej nádobe na prach a vodu rýchlejšie a efektívnejšie.
Centrálna TURBO kefa a dve bočné kefy
Perfektné upratovanie všetkých druhov podláh a kobercov.
Prispôsobenie povrchu podlahy
Automatická detekcia typu podlahy a prispôsobenie sacieho výkonu.
Plánované upratovanie
Upratujte kedykoľvek chcete, aj bez vašej prítomnosti.
Virtuálny múr
Magnetická páska zabráni vbehnutiu vysávača do nežiaducich miest.
Trojstupňová filtrácia s umývateľným HEPA filtrom
Chyťte jemný prach, alergénne roztoče a zvieracie alergény.
Snímače proti pádu a nárazu
Chráni váš nábytok aj vysávač pred nárazmi a poškodením.
Veľká priestupnosť upratovaným priestorom
Prekoná prekážky až do výšky 20mm vďaka veľkým kolesám a silným motorom.
Vysokokapacitné batérie
Li-Ion batéria s kapacitou 2 600 mAh zaistí energiu pre dlhodobé upratovanie.
Špecifikácia:
- 3v1 - vysáva, vytiera a UV sterilizuje zároveň
- Mobilné aplikácie v CZ/SK/HU/RO/EN
- UVC lampa
- SMART gyroskopická navigácia
- Prispôsobenie povrchu podlahy
- Plánované upratovanie
- Virtuálny múr
- Trojstupňová filtrácia s HEPA filtrom
- Tri režimy sacieho výkonu
- Tri úrovne pre mokré vytieranie
- Centrálna TURBO kefa a dvojica bočných kief
- Ovládanie hlasom Alexa / Google Home
- Podpora WiFi pripojenia
- Aktualizácia firmware cez mobilnú aplikáciu
- Možnosť stierania vodou s mopom
- Bezvrecková prevádzka
- Automatické nabíjanie v nabíjacej stanici
- Doba prevádzky 120 minút na jedno nabitie
- Vysokokapacitná Li-Ion batéria 2 600 mAh
- Senzory na ochranu vysávača a nábytku
- Kapacita nádoby na prach 600 ml
- Elektronicky riadená nádoba na vodu 2v1, 300/350 ml
- Priemer 350 mm
- Výška 80 mm
- Hmotnosť 3,0 kg
Obsah balenia:
- Robotický vysávač Salente G4
- Zásobník na prach na vysávanie (600 ml)
- Zásobník na vodu 2v1
- Centrálna TURBO kefa
- Infračervené diaľkové ovládanie
- Dobíjacia základňa s priestorom pre kábel
- Magnetický pásik na virtuálnu stenu
- Náhradný HEPA filter
- Náhradná mopovacia tkanina z mikrovlákna
- Náhradné bočné čistiace kefy, 2 ks
- Čistiaca kefka
- Užívateľský manuál
Príplatkové príslušenstvo:
Salente G4 - batéria 2600 mAh (PartNo: RTX-G4-BAT)
Farebné prevedenie
Salente G4, robotický vysávač, stieranie vodou, UVC sterilizácia, biely (PartNo: RTX-G4-WH)
Salente G4, robotický vysávač, stieranie vodou, UVC sterilizácia, čierny (PartNo: RTX-G4)
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.