SAGE SES876BTR pákový kávovar, 1850 W, 15 barov, vstavaný mlynček, parná tryska, čierny

ilustračné foto

SAGE SES876BTR pákový kávovar, 1850 W, 15 barov, vstavaný mlynček, parná tryska, čierny
Obj. číslo
32104923
OEM
SES876BTR
Vernostné body: 39
0 hodnotenie
Vypredané

Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.

Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Od kávového zrnka k dokonalému espresu za menej ako minútu. Nový kávovar Barista Express so systémom Impress™ Puck pre vždy perfektné dávkovanie a utlačenie kávy. Menej neporiadku a šálka kávy, ktorá zanechá dokonalý dojem.

Vieme, čo očakávate od ideálneho kávovaru.
Vždy dokonalý výsledok, čo najmenej študovanie manuálu a žiadny neporiadok. Vaše prianie sme zhmotnili do kávovaru the Barista Express™ Impress, ktorý zanechá dokonalý dojem za každých okolností a vo všetkých ohľadoch. Ale v prvom rade vo vašich chuťových pohárikoch.

Dávka čerstvo namletej kávy sa automaticky vypočítava na základe posledného mletia. Integrovaný kónický mlynček umožňuje výber z 25 nastavení hrubosti mletia.

Pre optimálnu extrakciu kávy je nevyhnutné správne dávkovanie kávy a jej rovnomerné utlačenie. To dosiahneme tak, že presná dávka čerstvo namletej kávy sa priamo z mlynčeka naplní do stredu páky.

Namletú kávu v páke rovnomerne utlačí pákový tamper, ktorý vytvorí 10kg tlak a na záver ešte kávu stlačí miernym pootočením o sedem stupňov.

Plnú a komplexnú chuť kávy dosiahnete pomocou ideálneho dávkovania 18 g čerstvo namletých kávových zŕn, ktoré sa zmestia do kvalitnej páky s priemerom 54 mm.


Integrovaný kónický mlynček s kovovými mlecími kameňmi
Automatické mletie priamo do držiaka filtra
Automatické nastavenie množstva extrahovanej kávy
Tepelný systém Thermocoil
Systém nízkotlakového predsparenia
25 nastavení hrubosti mletia
Asistované utlačenie kávy

Rozmery: (Š x H x V) 33 cm x 38 cm x 41 cm
Záruka: 2 roky
Materiál: nerezová oceľ
Kapacita nádržky na vodu: 2 l

54mm tamper z nerezovej ocele
Sitká s dvojitým dnom pre 1 a 2 šálky
480ml nerezová kanvička na napenenie mlieka
250g zásobník na kávové zrná
Nástroj na zarovnanie kávy Razor™
Čistiaca pomôcka na čistenie parnej trysky
Čistiaci disk
Čistiaca kefka
Čistiace tablety
2l nádržka na vodu s filtráciou
Allen key
Odvápňovací prášok

Parametre

Druh tovaru

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5996 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.