RhinoTech Tvrdené ochranné 2.5D sklo pre Xiaomi Poco X4 5G

- 7%

ilustračné foto

RhinoTech Tvrdené ochranné 2.5D sklo pre Xiaomi Poco X4 5G
RhinoTech Tvrdené ochranné 2.5D sklo pre Xiaomi Poco X4 5G
RhinoTech Tvrdené ochranné 2.5D sklo pre Xiaomi Poco X4 5G
RhinoTech Tvrdené ochranné 2.5D sklo pre Xiaomi Poco X4 5G
RhinoTech Tvrdené ochranné 2.5D sklo pre Xiaomi Poco X4 5G
RhinoTech Tvrdené ochranné 2.5D sklo pre Xiaomi Poco X4 5G
RhinoTech Tvrdené ochranné 2.5D sklo pre Xiaomi Poco X4 5G
RhinoTech Tvrdené ochranné 2.5D sklo pre Xiaomi Poco X4 5G
Obj. číslo
32560478
OEM
RTX115
Výrobca
RhinoTech
0 hodnotenie
Skladom 5 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

1,54 €

1,43 €

1,19 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 1,43 €
Skladom 5 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

1,43 €

1,54 €

1,19 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

RhinoTech Tvrdené ochranné 2.5D sklo pre Xiaomi Poco X4 5G

Perfektná ochrana pre váš telefón

Ultratenké 2,5D tvrdené sklo RhinoTech je ideálnou voľbou na ochranu displeja vášho telefónu. S tvrdosťou 9H a hrúbkou 0,33 mm poskytuje dokonalú ochranu.

Crystal Clear - HD transparentnosť

Ochranné sklo RhinoTech je vysoko priehľadné. Nezakrýva farby ani jas displeja, takže si môžete užívať jasné a živé zobrazenie.

Vylepšená úprava skla pre dotykové ovládanie

Sklo RhinoTech je navrhnuté tak, aby neprekážalo dotykovému ovládaniu telefónu. Dotyky sú presné a plynulé, ako by ste ovládali samotný displej.

Oleofóbna vrstva zabraňujúca odtlačkom

Na skle RhinoTech je oleofóbna vrstva, ktorá zabraňuje usadzovaniu odtlačkov prstov a ďalších nečistôt. Sklo je taktiež ľahko čistiteľné.

Jednoduchá aplikácia skla

Aplikácia skla RhinoTech je veľmi jednoduchá. Balenie obsahuje všetko potrebné na čistenie displeja a samotnú aplikáciu skla.

Obsah balenia:

  • Full Glue sklo RhinoTech
  • Vlhčený obrúsok na očistenie displeja
  • Špeciálna utierka z mikrovláka
  • Samolepka RhinoTech na odstránenie prachových častíc
  • Manuál inštalácie tvrdeného skla

Case friendly sklo

Sklo RhinoTech je "Case friendly", čo znamená, že je plne kompatibilný s ochrannými krytmi telefónu.

Maximálna pevnosť a jasné zobrazovacie farby

RhinoTech sklo je navrhnuté pre maximálnu pevnosť a jasné zobrazovacie farby displeja mobilného telefónu.

Parametre

Druh príslušenstva
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5996 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.