Philips Sonicare HX6806/04 Protective Clean zubná kefka

- 8%

ilustračné foto

Philips Sonicare HX6806/04 Protective Clean zubná kefka
Philips Sonicare HX6806/04 Protective Clean zubná kefka
Philips Sonicare HX6806/04 Protective Clean zubná kefka
Philips Sonicare HX6806/04 Protective Clean zubná kefka
Obj. číslo
32104707
OEM
HX6806/04
Výrobca
Philips
Vernostné body: 3
0 hodnotenie
Skladom 4 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

72,13 €

66,12 €

55,10 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 66,01 €
Skladom 4 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

66,12 €

72,13 €

55,10 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Philips Sonicare HX6806/04 Protective Clean zubná kefka

Odstraňuje až 7x viac zubného povlaku ako manuálna kefka

Husto vysadené, vysoko kvalitné vlákna odstránia až 7x viac plaku ako manuálna zubná kefka a vďaka špeciálne zaoblenej špičke ľahko dosiahnete na zuby v zadnej časti ústnej dutiny.

Bezpečný a šetrný pre citlivé zuby a ďasná, rovnátka a zubné náhrady

Môžete si byť istí, že vám zubná kefka zaistí pri čistení pocit bezpečia: naša sonická technológia je vhodná na použitie s strojčekmi, výplňami, korunkami a fazetami, predchádza tvorbe zubného kazu a zlepšuje zdravie ďasien.

Šetrná sonická technológia kefiek Philips Sonicare

Inovatívna sonická technológia kefiek Philips Sonicare vháňa vodu medzi zuby, stery kefky odstraňujú zubný povlak a zaisťujú výnimočné každodenné čistenie.

Upozorní vás, keď pri čistení príliš tlačíte

Nemusíte si všimnúť, že na zuby pri čistení príliš tlačíte, ale vašu elektrickú kefku s tlakovým senzorom to spozná. Pokiaľ začnete na ďasná vyvíjať príliš veľký tlak, kefka začne vydávať pulzujúci zvuk ako pripomienku, že máte tlak zmierniť.

Prepojenie šikovného tela kefky so šikovnými hlavicami

Technológia využívajúca mikročip rozpozná a synchronizuje inteligentné telo a inteligentnú hlavicu kefky. Táto dvojica predstavuje výkonnú kombináciu, ktorá zaisťuje automatické upozornenie na potrebu výmeny.

Vždy viete, kedy vymeniť hlavicu kefky

Všetky hlavice kefky sa časom opotrebujú. Ale naša technológia BrushSync sleduje, ako dlho ste hlavicu používali a ako silno ste na kefku tlačili. Keď je čas hlavicu vymeniť, upozorní vás krátke pípnutie a svetelná kontrolka na tele kefky. Vďaka tomu si môžete byť istí, že hlavica odvádza dobrú prácu.

Skvelý spôsob, ako si zvyknúť na novú kefku

Keď začíname s niečím novým, môže chvíľu trvať, kým si na to zvykneme. Preto vám náš program Easy start poskytuje možnosť postupného, mierneho zvyšovania čistiaceho výkonu v priebehu prvých 14 použití vašej novej zubnej kefky.

Motivácia k dôkladnému čisteniu

Náš časovač QuadPacer vám dá vedieť, kedy ste strávili tú správnu dobu čistenia v každej časti úst, Časovač Smartimer vás zase upozorní, že ste si zuby čistili po odporúčanú dobu 2 minút.

Technické údaje

  • Napätie: 110–220 V
  • Prevádzková doba (od plného nabitia do vybitia): 14 dní
  • Typ batérie: Lítium-iónová
  • Farba: Pastelovo ružová
  • Záruka: 2-ročná obmedzená záruka

Jednoduché použitie

  • Kompatibilita s telom kefky: Zacvakávacia hlavica kefky
  • Indikátor batérie: Kontrolka zobrazuje stav batérie
  • Rukoväť: Tenký ergonomický dizajn

Balenie obsahuje

  • Rukoväť: 1 ProtectiveClean
  • Nabíjačka: 1
  • Kefkové hlavice: 1 C2 Optimal Plaque Defence

Výkon čistenia

  • Výkon: Odstraňuje až 7x viac povlaku
  • Frekvencia: Až 62 000 pohybov za minútu
  • Prínos pre zdravie: Prispieva k zníženiu výskytu zubného kazu
  • Časovač: Quadpacer a SmarTimer
  • Kontrola tlaku: Vibrácia tela kefky ako upozornenie

Režimy

  • Clean: Na výnimočné každodenné čistenie
  • 2 nastavenia intenzity: Nízka, Vysoká

Technológia Smart Sensor

Tlakový senzor: Upozornenie na príliš veľký tlak čistenia

Pripomenutie výmeny technológie BrushSync: Vždy viete, kedy vymeniť hlavice kefky

Obsah balenia

Iné položky v balení: Telo kefky Sonicare ProtectiveClean 4300, Hlavica kefky Optimal Plaque Defense (C2), Štandardná nabíjačka

Parametre

Druh tovaru
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.