Netgear 8P Gbit Unmanaged Switch, 1x 10G SFP+

- 32%

ilustračné foto

Netgear 8P Gbit Unmanaged Switch, 1x 10G SFP+
Obj. číslo
AGNTG00002
OEM
GS108X-100EUS
Výrobca
Netgear
Vernostné body: 5
0 hodnotenie
Skladom 5 ks, vo štvrtok u Vás

163,75 €

110,72 €

92,27 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 109,72 €
Skladom 5 ks, vo štvrtok u Vás

110,72 €

163,75 €

92,27 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Netgear 8-Port Gigabit Ethernet Unmanaged Switch with 1 dedicated 10G SFP+ Port - GS108X

Spoločnosť Netgear, ktorá stále viac vychádza v ústrety potrebám rozširujúcich sa firiem, uviedla na trh svoj najnovší nespravovaný switch, ktorý nesie označenie GS108X. Tento switch disponuje ôsmimi 1 Gbit portami a jedným 10 Gbit SFP+ portom pre možnosti využitia uplinku na dlhšie vzdialenosti.

Výkonný a napriek tomu cenovo výhodný

Prepínač GS108X je energeticky úsporný, čo okrem priaznivej ceny prináša aj ďalšie úspory nákladov. Zároveň je konštruovaný tak, aby vydržal a prísne testovaný, aby poskytoval spoľahlivosť, ktorú dnešné moderné firmy potrebujú.

Konektivita na dosah firiem

S pribúdajúcim počtom zariadení potrebných na každodennú prevádzku môžu majitelia firiem zistiť, že ich pripojenie k sieti Ethernet na smerovači už presiahlo možnosti, a práve na to sa hodí prepínač GS108X. Toto riešenie poskytuje bezproblémové pripojenie k routeru (napr. Netgear PR60X) alebo základnému prepínaču pre výkonné sieťové pripojenie s menším počtom portov bez zníženia kvality. Prepínač GS108X vyžaduje len minimálnu správu, a preto ho možno ľahko nastaviť a používať aj vo firmách, ktoré nemusia mať špecializovanú IT podporu.

Vlastnosti

Počet Gbit portov: 8

SFP+ portov: 1

Počet MAC záznamov: 16000pol.

Veľkosť vyrovnávacej pamäte: 768Kbit / 0.75Mbit

Napájací zdroj: Externý napájací adaptér

Maximálna spotreba energie: 5,7W

Fyzické špecifikácie:

Rozmery: ( š xhxv ) 236 x 101 x 27 mm

Hmotnosť : 0,58 kg

Záruka

Obmedzená doživotná záruka na hardvér Netgear proSAFE ®.

Na tento produkt je poskytovaná obmedzená doživotná záruka, ktorá platí iba v prípade, že bol zakúpený u autorizovaného predajcu spoločnosti NETGEAR, a vzťahuje sa na nemodifikovaný hardvér, ventilátory a interné napájacie zdroje - nie na softvér alebo externé napájacie zdroje, a vyžaduje registráciu produktu na adrese https://www.netgear.com/business/registration do 90 dní od zakúpenia; podrobnosti nájdete na adrese https://www.netgear.com/about/warranty.

Podpora

Pokročilá technická podpora ProSUPPORT 24x7 po telefóne po dobu 90 dní (vzdialená diagnostika vykonávaná našimi technickými odborníkmi pre rýchle riešenie technických problémov). Pokrytie ProSUPPORT je možné predĺžiť zakúpením zmluvy na 1, 3 alebo 5 rokov.

Doživotná pokročilá technická podpora ProSUPPORT 24x7 prostredníctvom chatu.

Obsah balenia

Nespravovaný prepínač Netgear GS108X.

Napájací adaptér.

Súprava na montáž na stenu.

Inštalačná príručka.

Parametre

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.