Nedis WIFIWK10CGS - Rýchlovarná Kanvica | Wi-Fi | 1.7 l | Sklo | 60,70,80,90,100 °C | Ukazovateľ teploty | Otočný o 360 st

ilustračné foto

Nedis WIFIWK10CGS - Rýchlovarná Kanvica | Wi-Fi | 1.7 l | Sklo | 60,70,80,90,100 °C | Ukazovateľ teploty | Otočný o 360 st
Obj. číslo
AG900324
OEM
WIFIWK10CGS
Výrobca
Nedis
Vernostné body: 3
0 hodnotenie
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

66,67 €

55,56 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 66,04 €
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

66,67 €

55,56 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

SmartLife Rýchlovarná kanvica Wi-Fi | 1.7 l | Sklo | 60,70,80,90,100 °C | Ukazovateľ teploty | Otočný o 360 stupňov | Skryté výhrevné teleso | Radič Strix® | Ochrana proti vareniu nasucho | Android™ / IOS Urobte Váš každodenný život jednoduchším a múdrejším s touto Chytrou Kanvicou. Pripojte kanvicu k sieti Wi-Fi pomocou aplikácie Nedis SmartLife, naplňte ju vodou a ovládajte ju nech už ste kdekoľvek. Kanvicu môžete zapnúť stlačením jedného tlačidla na telefóne alebo jednoduchým hlasovým príkazom Vášmu obľúbenému hlasovému asistentovi, nehľadiac na to, či ležíte v posteli, sedíte na druhej strane miestnosti alebo ste na ceste domov. Múdra kanvica nielenže dokáže uvariť vodu, ale vie ju tiež ohriať a udržať na požadovanej teplote. Toto všetko je možné nastaviť v aplikácii, pomocou hlasových príkazov alebo na dotykovom LED displeji v hornej časti rukoväte kanvice. Teplotu je možné nastaviť v intervaloch po 10° v rozmedzí 40–100°C, aby bola šálka čaju perfektná. Aktuálna teplota sa zobrazuje v aplikácii a na displeji kanvice. Modré podsvietenie sa zapne spoločne s kanvicou a dosiahnutie požadovanej teploty je indikované pípnutím a notifikáciou push. Sklenená nádoba s nerezovými prvkami pojme 1,7 l vody a so svojim nadčasovým prevedením sa bude hodiť do každej kuchyne či kancelárie. Vyberateľný filter vodného kameňa znižuje množstvo vodného kameňa v nápojoch. Nerezová základňa je minimalistická a umožňuje otočenie kanvice o 360°. Skombinujte kanvicu s ďalšími produktmi Nedis SmartLife, ako sú svetlá, chytré zástrčky, snímače a ohrievače, aby ste si vytvorili perfektné chytré ráno. Vlastnosti - Pripája sa priamo k sieti Wi-Fi, takže nie je potrebný dodatočný rozbočovač - Ovládajte kanvicu pomocou aplikácie, nastavte automatický režim či plán alebo použite ovládanie hlasom v kombinácii s asistentmi Amazon Alexa alebo Google Home - Nastaviteľná teplota v rozmedzí 40–100 °C s intervalmi po 10° - Dotykové tlačidlá na rukoväti - Ohreje vodu na požadovanú teplotu alebo ju uvarí a udrží na požadovanej teplote - Sklenená nádoba s nerezovými prvkami s objemom 1,7 l - Vyberateľný filter vodného kameňa na zníženie vodného kameňa vo Vašich nápojoch - Minimalistická okrúhla nerezová základňa umožňuje otočenie kanvice o 360° - Možnosť kombinácie s ďalšími produktmi Nedis SmartLife, ako sú svetlá, chytré zástrčky, snímače a ohrievače, aby ste si vytvorili perfektné chytré ráno. - Modré podsvietenie keď je kanvica zapnutá Obsah balenia Múdra Kanvica Základňa Špecifikácia produktu Úložný priestor káblov Áno Indikačná kontrolka Áno Protišmykové dno Áno Varovný signál Áno Ukazovateľ teploty Áno Typ zdroja napájania Sieťové napájanie Maximálny zisk antény 2.5 dBi Materiál Sklo Nerezová Oceľ Ukazovateľ hladiny vody Áno 1.7 l Ochrana proti vareniu nasucho Áno Skryté výhrevné teleso Áno Otočný o 360 stupňov Áno Radič Strix® Áno Varič vody Tvar džbánu Maximálna spotreba energie 2200 W Maximálny vysielací výkon 18 dBm Aplikácia na stiahnutie pre Android™ IOS LED osvetlenie Áno Zobrazenie Vysielací frekvenčný rozsah 2412 - 2472 MHz Zástrčka Typ F (CEE 7/7) Bezdrôtová technológia Wi-Fi Nastaviteľná Teplota 60,70,80,90,100 °C Dĺžka napájacieho kábla 0.75 m Vstupné napätie 220 - 240 V AC

Parametre

Druh tovaru

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.